י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
בעוד הזרימה נמשכת

איחוד האמירויות תהפוך למדינה אדומה

בעוד עשרות אלפי ישראליים כבר ביקרו ובדרך לתייר באיחוד האמירויות, במשרד הבריאות שוקלים להכריז עלה כמדינה אדומה מה שישליך על החזרה ממנה - 14 ימי בידוד

איחוד האמירויות תהפוך למדינה אדומה
מגדלי פאר, כבישים וגשרים בדובאי צילום: unsplash

אלפי ואולי אפילו עשרות אלפי ישראלים טסו לדובאי בחודש האחרון, בין היתר בשל היותה מדינה ירוקה. אולם, במשרד הבריאות שוקלים כעת להכריז עליה כמדינה אדומה עקב נתוני התחלואה בה, והשבים ממנה יחויבו בבידוד של 14 יום - כך דווח בחדשות 12.

על פי הנתונים שפרסם אמש (שני) משרד הבריאות, 17 ישראלים ששהו באמירויות נדבקו עד כה בנגיף הקורונה. פרופ' איתמר גרוטו, המשנה למנכ"ל משרד הבריאות, טען כי למרות הנתונים ההלו אין בכך בכדי להפוך אותה למדינה אדומה וכי איחוד האמירויות צריכה להישאר מדינה ירוקה. ד"ר שרון אלרואי פרייס, ראש שירותי בריאות הציבור טענה מצד שני כי הנתונים מחייבים אותה להפוך למדינה אדומה.

גורמי מקצוע רבים תמכו בעמדתה של ד"ר שרון אלרואי פרייס שיש להגדיר את המדינה כאדומה, וככל הנראה כל מי שיחזור ממנה החל מיום שלישי הבא - בעוד שבוע בדיוק, יצטרך לשהות בבידוד למשך 14 יום.

לפני כיומיים עוכבו מאות ישראלים בשדה התעופה בדובאי. גורם בכיר במשרד החוץ ציין אז כי ככל הנראה העיכוב נבע מכך שהאמירתים הבינו שמדינתם תיהפך לאדומה, מה שאומר שתושבי איחוד האמירויות לא יוכלו להיכנס לישראל וראו בכך הפרה של הסכמי הנורמליזציה.

איחוד האמירויות דובאי קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד