י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
בא לעקוץ ונעקץ

לפיד צייץ: "למה הליכוד מתנהג ככה?" וספג אש מהגולשים

יושב ראש האופוזיציה חושב ככל הנראה שהציבור בישראל בעל זיכרון קצר במיוחד, אמש הוא ניסה לעקוץ את מפלגת הליכוד על יחסם לגדעון סער שפרש מהמפלגה, ועורר נגדו גל עקיצות נרחב במיוחד באשר ליחסו שלו כלפי 'המורד' עופר שלח

לפיד צייץ: "למה הליכוד מתנהג ככה?" וספג אש מהגולשים
יאיר לפיד צילום: הדס פרוש, פלאש 90

הליכוד ספג אמש (שלישי) טלטלה פנימית וחיצונית עם פרישתו של אחד מבכירי המפלגה, ח"כ גדעון סער, שהכריז כי הוא מקים מפלגה חדשה בשם 'תקווה חדשה'. הפרישה הכתה בהלם את חברי הליכוד, ולאחר כמה רגעי התאוששות החלה המתקפה, שעיקרה קריסתו של סער בסקרים הפנימיים במפלגת הליכוד.

יושב ראש האופוזיציה חבר הכנסת יאיר לפיד ניצל הזדמנות זו לעקוץ את מפלגת השלטון - הליכוד, וכתב בחשבון הטוויטר שלו כי הוא ‏מברך את גדעון סער על החלטתו האמיצה לצאת לדרך עצמאית. "דעותינו שונות בהרבה נושאים אבל הפוליטיקה הישראלית זקוקה לאנשים הגונים ואכפתיים שאינם נכנעים לשררה ולשחיתות".

בהמשך הוסיף לפיד וצייץ "למה הליכוד מתנהג ככה? מה כואב להם להגיד, ׳מאחלים בהצלחה׳ ולהתחיל לרדת עליו מחר? מה רע במינימום של התנהגות אנושית?".

התוספת שכתב לפיד עוררה סערה ברשתות החברתיות, כשרבים זוכרים לו את התנהגותו לחבריו במפלגה אותם הוא הדיח, את יחסו לגנץ לאחר פירוק כחול לבן, כמו גם את עובדת סירובו לקיים פריימריז, ומחיקת שותפו להקמת 'יש עתיד' חבר הכנסת עופר שלח, שהעז להעלות בקשה זו.

כתב 'חדשות 12', ירון אברהם הגיב לו: "אדוני ראש האופוזיציה: לא שאני מצדיק את ההתנהגות של הליכוד הערב, אבל זה בדיוק מאותה סיבה שלא אחלת בהצלחה לעפר שלח והוצאת אותו למשל מקבוצת הוואטסאפ של יש עתיד. אנחנו לא בצופים, פוליטיקה מלאת מאבקים אישיים ואגו".

בנוסף, גולשים רבים הזכירו לו את שאמר שעות ספורות בלבד לאחר פיצול כחול לבן: "בני גנץ נכנע היום ללא קרב, וזחל לממשלתו של נתניהו. מי שזוחל לממשלה כזו שלא ימכור לנו שהוא עושה את זה לטובת המדינה".

עיתונאי 'כאן 11' עקיבא נוביק, הצטרף אף הוא לחגיגה וכתב " אני מספיק זקן כדי לזכור את הלילה בו התפרקה כחול לבן".

יועצו של ראש הממשלה נתניהו, טופז לוק הסתפק בתגובה קצרה: "‏‎מה כואב לך לעשות פריימריז? חבר שואל".

יאיר לפיד מפלגת הליכוד גדעון סער

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד