י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
בעקבות אתגר ברשת

מטורף: בני 7 ו-12 גנבו רכב ונסעו 200 ק"מ

אתגר רשת חדש הביא ילדים צעירים מניו ג'רזי לעלות על הרכב המשפחתי ולדהור לאורך 200 ק"מ | הילדים נתפסו אחרי שניסו לרכוש עוגיות בתחנת דלק ומיקומם אותר | מטורף

מטורף: בני 7 ו-12 גנבו רכב ונסעו 200 ק"מ
ילד נוהג ברכב. אילוסטרציה צילום: unsplash

בעקבות אתגר רשת, במסגרתו יש לנסוע בכלי רכב כמה שיותר עד שמיכל הדלק נגמר, שני ילדים, בני 12 ו-7, גנבו את הריינג'רובר המשפחתי בזמן שאמא של אחד מהם הייתה עסוקה בבית.

ביום ראשון האחרון, שני בני דודים, ילד בן 12 וילדה בת 7, גנבו ביום ראשון האחרון את כלי הרכב המשפחתי, ונסעו לטייל בניו-יורק. שני הילדים לקחו את ההשראה מהרשת, ונסעו עד שהסתיים מיכל הדלק, כך על פי גורם במשטרה.

הרשויות המקומיות החלו לנסות לאתר את צמד הילדים באמצעות מעקב אחר לוחית הרישוי של כלי הרכב ובעזרת איכון הרכב על פי כבישי אגרה בהם נסעו. השניים נמצאו בסמוך לגבול המשותף של ניו ג'רזי ודלאוור, אחרי שנסעו למעלה מ-200 ק"מ, לאחר 24 שעות. אך הם קיוו להגיע לפלורידה, כך מסרו גורמי אכיפת החוק.

בתחנת דלק, הם ניסו להשתמש בכרטיס האשראי כדי לקנות עוגיות. כאשר התקבלה ההתראה על חיוב האשראי, המשטרה הצליחה לגלות את מיקומם. על פי הדיווח האמא הייתה עסוקה בעבודות הבית כשהילדים גנבו את המפתחות, ואת המכונית, "הילדים לא נמצאים בבית הספר אז הם עושים דברים כאלה יש להם יותר מדי זמן". כך אמר אחד השכנים לניו יורק פוסט.

נהג ילד גניבת רכב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד