י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
מוותרים על ניו יורק

רוצים שקט: רכישת נדל"ן ענקית של איוונקה וג'ארד קושנר

עוזבים את ניו יורק: בעוד הנשיא טראמפ מתקשה לעכל את פרישתו מהבית הלבן בתוך שבועות ספורים, נראה שחתנו וביתו היהודיים כבר הפנימו | בני הזוג רכשו מגרש ענקי בשווי עשרות מיליוני דולרים בסמוך לקו החוף במיאמי

רוצים שקט: רכישת נדל"ן ענקית של איוונקה וג'ארד קושנר
יועץ הנשיא ג'ארד קושנר צילום: יוסי זמיר, פלאש 90

בזמן שבבית הלבן מתכוננים לעזיבתו של הנשיא טראמפ, נראה שהקושנרים כבר נקטו צעדים משלהם לקראת הפרק הבא בחייהם. על פי הדיווח, בני הזוג טראמפ וג'ארד קושנר רכשו חלקת אדמה בשווי 31 מיליון דולר במיאמי.

הזוג השקיע כסף על מגרש בשווי 31.8 מיליון דולר השוכן ב'אינדיאן קריק', שכונה אקסקלוסיבית ביותר עם בתים יפים על קו החוף ו"טונות של פרטיות".

האי, שנמצא מול חופי מיאמי, קיבל את הכינוי 'בונקר המיליארדר' בגלל התושבים הבולטים שהתיישבו באי, מהם ידוענים רבים ועשירי ארצות הברית.

כפר 'אינדיאן קריק' מחזיק במוניטין של "העירייה הבלעדית ביותר בעולם". באי יש רק 34 בתים, סביב 42 תושבים וכוח משטרה פרטי בן 13 אנשים.

הרשויות המקומיות מנהלות סיורים ברחבי האי, ביבשה, וסיור ימי חמוש מסביב לשעון על המים המקיפים את האי. כל בית ב'אינדיאן קריק' בנוי סביב היקף האי כדי להבטיח שלכל התושבים יהיה נוף של קו המים, עם קאנטרי קלאב מפואר ומגרש גולף בן 18 גומות. כך על פי הדיווח בתקשורת האמריקאית. 'אינדיאן קריק' נגיש רק על ידי גשר יחיד, שמוגן על ידי שער, ועל כל שלושה תושבים יש שוטר אחד.

ג'ארד ואיוונקה, שיש להם שלושה ילדים יחד, רכשו את לוט 4 בנחל אינדיאן, שהיה שייך בעבר לזמר חוליו איגלסיאס, כדי לבנות את ביתם החדש.

ג'ורג'ינה בלומברג, 37, הגנה על חברתה בראיון ל"דיילי ביסט", היא תיארה את איוונקה כ"אדם חכם ונפלא שמקבל הרבה ביקורת שהיא לא ראויה לה". כך לדברי בתו של ראש עיריית ניו יורק לשעבר מייקל בלומברג, בעצמו מבקר קולני של טראמפ. רבים מחבריהם המפורסמים של הזוג הפכו "לחברים לשעבר" בארבע השנים האחרונות.

הזוג לא מרגיש בנוח בוושינגטון, גם ניו יורק לא נראית אופציה בשבילם, האווירה סביבם לא הכי חברותית, במקומות בהם הם היו מסתובבים ומבלים לפני שמונו לתפקידם בבית הלבן לא ששים לראות אותם בחזרה, גם במהלך ארבע השנים האחרונות הם לא בדיוק הרגישו בנוח במקומות בהם הם היו מבלים בעבר, אך הם פחות חשבו על כך כי הם קיוו שטראמפ ינצח את ביידן, אך זה לא קרה, והם מצאו את עצמם מבודדים מסביבתם הקרובה.

איוונקה טראמפ ג'ארד קושנר מיאמי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד