כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
ראש בראש

סקר חדש: כמה תקבל המפלגה של חה"כ סער

סקר חדש שנערך מעניק לחה"כ סער שהודיע אמש על יציאה לדרך עצמאית, מספר לא מועט של מנדטים, ותמיכה ציבורית נרחבת | על פי הסקר מפת הגושים מפרקת את גוש הליכוד - חרדים

סקר חדש: כמה תקבל המפלגה של חה"כ סער
גדעון סער / בנימין נתניהו צילום: תומר נויברג/יוסי זליגר, פלאש 90

סקר חדש שנערך אמש מגלה, מפלגה חדשה בראשות גדעון סער הייתה זוכה בלא פחות מ-17 מנדטים אילו הבחירות היו מתקיימות כעת, ומתברגת כמפלגה השלישית בגודלה במערכת הפוליטית.

המנדטים נלקחים כמעט מכלל המפלגות, למעט המפלגות החרדיות ומרצ. כך, לליכוד יש בסקר הנוכחי 25 מנדטים, ימינה נחלשת אף היא ל-19, יש עתיד-תלם יורדת ל-14, והרשימה המשותפת עם שפל של 11 מנדטים.

ישראל ביתנו מגיעה בסקר זה ל-7 מנדטים בלבד, וכחול לבן עם 6. ש"ס ויהדות התורה שומרות, כאמור, על כוחן - ש"ס עם 9 מנדטים ויהדות התורה עם 7. ומרצ סוגרת את הרשימה עם 5 מנדטים יציבים גם בסקר הזה.

לפי הסקר, גוש בראשות נתניהו, הליכוד והמפלגות החרדיות, מגיע ל-41 מנדטים בלבד, או ל-60 עם ימינה בהנחה שכך יהיו התוצאות פחות או יותר. מנגד גוש אלטרנטיבי לנתניהו, בראשות סער, ובהשתתפות יש עתיד, המשותפת, ישראל ביתנו, כחול לבן ומרצ, מגיע אף הוא ל-60 מושבים בכנסת הבאה, אך נראה פחות סביר לאור הקשר בין המפלגות שלא ממש רואים עין בעין באותם הדברים.

 

גדעון סער ביבי נתניהו בחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד