י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
בדרך אל הקלפי

הצעת החרדים אושרה בוועדה: זהו תאריך הבחירות לכנסת ה-24

פירוקה של הממשלה והיציאה לבחירות נראה כמעט באופן ודאי | בוועדת הכנסת הצביעו הבוקר על החוק לפיזור הכנסת, ועל התאריך הנבחר לקיום הבחירות, לאור דרישת החרדים לקיים את הבחירות בסוף זמן חורף | וגם: התאריך המועדף על רה"מ נתניהו, והמפץ בימין שעלול לסכל הכל

הצעת החרדים אושרה בוועדה: זהו תאריך הבחירות לכנסת ה-24
הצבעה בקלפי צילום: אהרן קרון, פלאש 90

ועדת הכנסת הצביעה כעת על החוק פיזור הכנסת בקריאה ראשונה. ולאחר דיונים הגיעו להסכמות על תאריך הבחירות לכנסת ה 24, רק שעדיין קיים סיכוי קלוש כי החוק לא יעבור ויגיעו לפשרה.

על פי ועדת הכנסת, הבחירות יתקיימו ביום שלישי ג׳ בניסן ה-16 במרץ, כאשר בהצבעה נציגי החרדים והליכוד הצביעו נגד אך ההצעה עברה בקריאה ברוב של 10 קולות.

התאריך הגיע לאור דרישת החרדים כדי לקיים את הבחירות לאחר שתלמידי הישיבות ייצאו לחופשת בין הזמנים, במיוחד לאור המורכבות של הפעלת הישיבות בזמן הקורונה.

כאמור, טרם ברור אם החוק יעבור בקריאה שנייה ושלישית, במיוחד לאור ההתפתחויות בליכוד עם פרישתו של גדעון סער והקמת ממשלה חדשה שגורפת מנדטים גם מהליכוד.

נציין עוד כי אפשר לשנות את התאריך בין הקריאה הראשונה - לקריאה השנייה והשלישית, כאשר לעת עתה ראש הממשלה מעוניין לדחות את הבחירות לאחרי חג הפסח.

חרדים בחירות ביבי נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד