י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
מחסלים את הנגיף

ארצות הברית נאבקת: 20 מיליון אזרחים יחוסנו עוד החודש

למרות שכבר עברו 8 יום מחודש דצמבר, ולמרות שהחיסון עדיין לא קיבל אישור רשמי, ארה"ב עדיין מתכננת לחסן 20 מיליון אמריקאים כבר בחודש דצמבר, ובנוסף לחסן 30 מיליון בינואר ו-50 מיליון נוספים בפברואר

ארצות הברית נאבקת: 20 מיליון אזרחים יחוסנו עוד החודש
חיסון צילום: pixabay

ד"ר מונצף סלאוי, מנהל תוכנית החיסונים אמר אתמול (שלישי) במהלך תדרוך מיוחד בבית הלבן כי הוא בטוח שיהיו מספיק חיסונים כדי לחסן בין 70% ל-80% מאוכלוסיית ארה"ב ולמרות שהחיסון עדיין לא קיבל אישור רשמי, ארה"ב עדיין מתכננת לחסן 20 מיליון אמריקאים בדצמבר, 30 מיליון בינואר ו-50 מיליון בפברואר.

ד"ר סלאוי אמר ל"פוקס ניוז" בראיון כי הוא מודאג יותר מאמריקאים "הדוחים את מדע הרפואה וחוששים מחיסונים כלא בטוחים או מזימה לפגוע בציבור, הדאגה הגדולה ביותר שיש לי היא מידת ההססנות בקרב האוכלוסייה לגבי קבלת חיסון או לא" אמר ד"ר סלאוי והתחנן בפני אנשים לשמור על ראש פתוח. "אל תגיעו למסקנה לפני שנחשפתם לנתונים" הוסיף סלאוי.

הערכה היא כי מינהל המזון והתרופות (FDA) יאשר את החיסון ביום חמישי, המשמעות היא שהמנות הראשונות בארה"ב ינתנו כבר ביום שני הבא. בתוך כך דווח שנכון ליום שלישי יותר מ-60% מהאמריקאים מתכננים לקבל חיסון נגד נגיף הקורונה.

ד"ר אנתוני פאוצ'י מנהל קורונה בבית הלבן אמר, כי "המדינה יכולה להתחיל לחזור למראית עין של נורמליות ברגע ש-75 עד 85 אחוז מהאמריקאים יחוסנו". אם כי הוא 'יסתפק' ב-70 אחוז.

קורונה ארצות הברית חיסונים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד