י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
כוכב בעל כורחו

אדולף היטלר מזועזע: יריבים פוליטיים מתנכלים לי

פוליטיקאי מנמיביה הקרוי על שם הצורר הנאצי אומר כי הוא מזועזע מכמות תשומת הלב שקיבל לאחר שהתגלה לעולם השם הטעון אותו הוא נושא. לטענתו הדרמה סביבו היא חלק מקנוניה נגדו

אדולף היטלר מזועזע: יריבים פוליטיים מתנכלים לי
אדולף היטלר יונונה צילום: תקשורת מקומית

פוליטיקאי נמיבי הקרוי על שמו של אדולף היטלר אומר שהוא נשפט בציבור "בצורה לא הוגנת" ודוחה השוואתו למנהיג הנאצי ומתעקש, "אני לא כמוהו".

הניצחון של אדולף היטלר יונונה בבחירות אזוריות בחודש שעבר בניבימיה, הפכו אותו ל'כוכב' בינלאומי לא אהוד במיוחד, אך בן האיש ה-54 הגיב לשיח עליו ברשתות החברתיות, והאשים את מפלגות האופוזיציה בקשירת קשר להכפיש אותו.

נמיביה: אדולף היטלר לקח את הבחירות ובגדול

"לא הייתה לי ברירה. הייתי תינוק כשאבי נתן לי את השם הזה" אמר היטלר לתקשורת המקומית. "אין שום דבר שאני יכול לעשות כדי לשנות את השם". הוא הוסיף כי "אני גם לא יודע למה אבי נתן לי את השם הזה".

הוא הדגיש כי "זה לא אומר שיש לי את הדמות של אדולף היטלר או דומה לאדולף היטלר הגרמני, אני לא כמוהו".

היטלר מתגורר במושבה הגרמנית לשעבר בניבימיה, וטוען כי הוא "קורבן פוליטי". לטענתו, "עיתון מסוים כותב נגדו לבקשת יריבים פוליטיים שלא תומכים במפלגת השלטון".

כזכור כפי שדווח ב'בחדרי חרדים'. פוליטיקאי מקומי בשם אדולף היטלר יונונה ניצח בבחירות האזוריות בנמיביה. היטלר שהתמודד לתפקיד הבכיר מטעם SWAPO, המפלגה השלטת בנמיביה מאז שקיבלה עצמאות מדרום אפריקה ב-1990, ניצח לאחר שקיבל 85% מקולות המצביעים.

בראיון לעיתון הגרמני 'בילד' הוא סיפר כי אביו קרא לו "היטלר" לאחר שנולד, אולם זה היה ללא כוונה תחילה לקרוא לו על שמו של הצורר הנאצי. "הוא פשוט לא הכיר את ההיסטוריה", אמר. הוא סיפר כי בילדותו הוא ראה בזה שם נורמלי לחלוטין. "רק כנער הבנתי שהאיש הזה רצה לכבוש את כל העולם".

אדולף היטלר נימיביה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד