כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
רכבת אווירית

המשלוח השני של חיסוני פייזר כבר בדרך לישראל

יממה לאחר נחיתת המשלוח הראשון של החיסונים לנגיף קורונה בנמל התעופה בן גוריון, תנחת מחר בצהריים טיסת יונייטד קרגו ועליה המשלוח השני של החיסונים של חברת פייזר

המשלוח השני של חיסוני פייזר כבר בדרך לישראל
נסיין ישראלי מקבל חיסון לקורונה צילום: Yonatan Sindel/Flash90

שעות לאחר נחיתת המטוס של חברת DHL  הבוקר (רביעי) ועליו המשלוח הראשון של החיסונים של חברת פייזר, מדווח כתב ynet, איתי בלומנטל כי המשלוח השני אף הוא בדרך וינחת בארץ מחר בצהריים.

על פי הדיווח, טיסת N77019 של 'יונייטד קרגו', תנחת מחר (חמישי) בנמל התעופה בן גוריון בשעה 13:10 בצהריים ועליה המשלוח השני של החיסונים של חברת פייזר. כמו הטיסה של DHL גם היא תבוא מבריסל – בלגיה.

כזכור, עם נחיתת המטוס הראשון הבוקר ובו משלוח החיסונים של חברת פייזר נגד נגיף הקורונה בנמל התעופה בן גוריון. הגיעו ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הבריאות יולי אדלשטיין לקבל את פני החיסונים המיוחלים.

נתניהו אמר עם נחיתת המטוס "אני מאמין בחיסון הזה. אני מצפה שהוא יקבל את האישורים המתאימים בימים הקרובים ביותר ואני רוצה שאזרחי ישראל יתחסנו, וכדי לעשות זאת אני רוצה לשמש להם דוגמא, ואני מתכוון להיות הראשון שמתחסן בחיסון הזה במדינת ישראל. אני בטוח שרבים מכם יעשו גם כן. אנחנו רואים את הסוף בקצה המגפה. זהו יום חג לישראל".

עוד הוסיף נתניהו "זה לא מובן מאליו שמדינת ישראל, מדינה עם תשעה מיליון תושבים, מקבלת את החיסונים בשורה אחת עם המדינות המובילות בעולם. עכשיו אנחנו נדאג שהם יגיעו למרכז האחסון הלוגיסטי הנפלא שלנו, בקירור ובסטנדרטים הרפואיים הגבוהים ביותר בעולם. אנחנו יוצאים לדרך. תודה רבה לכם".

חיסון לקורונה חברת פייזר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד