כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
כאב ראש לא קטן

העסק מסתבך: בנו של ביידן נמצא תחת חקירה

צרות מבית: האנטר ביידן בנו של הנשיא הנבחר הודיע אמש כי הוא נמצא תחת חקירה פדרלית | אביו - ג'ו ביידן, אמור למנות את התובע הכללי בממשל שידון ויפקח על התיק של בנו האנטר

העסק מסתבך: בנו של ביידן נמצא תחת חקירה
ג'ו ביידן צילום: קמפיין הבחירות של ביידן

לאחר השאלות לגבי התנהלותו הכספית שהועלו במהלך קמפיין הבחירות, האנטר ביידן, בנו של נשיא ארצות הברית הנבחר ג'ו ביידן, הודיע אמש (רביעי) כי הוא נמצא תחת חקירה פדרלית. בהצהרה שמסר ביידן הוא אמר כי רק אתמול נודע לו על החקירה וכי היא "בענייני הכספים" שלו.

לדבריו, "אני מתייחס לעניין הזה ברצינות רבה, אבל אני משוכנע שבדיקה מקצועית ואובייקטיבית של הנושאים האלה תוכיח שאני טיפלתי בענייניי בצורה חוקית וראויה, בעזרת יועצי מס מקצועיים".

החקירה גורמת לכאב ראש לא קטן לאביו, הנשיא הנבחר ג'ו ביידן, כיוון שהוא זה שאמור לבחור את התובע הכללי בממשל החדש, בעוד שהתובע הכללי הוא זה שאמור לפקח על חקירת בנו במידה והיא תמשך גם לאחר ההשבעה בעוד כחמשה שבועות - ב-20 לינואר בשנה הקרובה.

נזכיר, כי במהלך מסע הבחירות תומכי טראמפ העלו כל העת האשמות לפיהן האנטר מרוויח כסף בזכות קשריו הפוליטיים של אביו, אז המועמד לנשיאות. בנוסף האשימו אותו כי הוא נסחט על ידי הרוסים בעקבות חומר שנגנב מממחשבו וכן העלו האשמות על שחיתות, הקשורות לעבודתו של האנטר ביידן באוקראינה, בעת שאביו היה סגן הנשיא והוביל את יחסי ממשל אובמה עם המדינה המזרח-אירופית.

 

 

ג'ו ביידן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד