י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024
עקפה את בריטניה

איטליה ניצבת במקום הראשון באירופה במספר המתים מקורונה

מעל 64,000 מתים מנגיף הקורונה באיטליה, תגובות קשות במדינה במה שמוגדר כהתנהלות "חובבנית" של הממשלה מול הגל השני של נגיף הקורונה | "הגל הראשון של איטליה היה מזל רע, הגל השני הוא בלתי נסלח"

איטליה ניצבת במקום הראשון באירופה במספר המתים מקורונה
אילוסטרציה צילום: נתי שוחט, פלאש 90

איטליה עקפה את בריטניה והשיבה לעצמה את המקום הראשון המפוקפק באירופה עם מספר מקרי המוות הגדול ביותר באירופה, כאשר מספר המתים מגיע מעל 64,000.

ממשלת איטליה עומדת בפני האשמות קשות בתוך המדינה על מה שמוגדר כהתנהלות 'חובבנית' במלחמה בנגיף הקורונה, לאחר שמערכת הבריאות שוב לא הצליחה להגן על קשישים והממשלה לא מציגה הגבלות חדשות להורדת התחלואה.

משרד הבריאות האיטלקי דיווח על 649 מקרי מוות חדשים הקשורים לקורונה ביום שבת, לעומת 761 יום קודם. זה מביא את המספר הרשמי ל-64,036 מאז התפרצותו בפברואר השנה, כך לפי אוניברסיטת ג'ונס הופקינס.

המיקרוביולוג האיטלקי אנדראה קריסנטי, שלקח חופשה מאימפריאל קולג' בלונדון בכדי לסייע בהתמודדות עם ההתפרצות איטליה, מתח ביקורת על הממשלה. "הגל הראשון של איטליה היה מזל רע, אבל הגל השני שהביא למותם של 25,000 איש, הוא בלתי נסלח, סימן לניהול לקוי והכנה חובבנית".

הנגיף התפשט במהירות, ואיטליה רשמה 28,000 מתים מאז 1 בספטמבר. "ברור שצריך להיות השתקפות", אמר גואידו ראסי, לשעבר מנכ"ל סוכנות התרופות האירופית, לטלוויזיה הממלכתית באיטליה לאחר שאיטליה דיווחה על שיא של 993 מקרי מוות ביממה אחת. "המספר הזה של כמעט 1,000 מתים תוך 24 שעות גבוה בהרבה מהממוצע האירופי".

איטליה קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד