י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
לקראת הבחירות לסנאט

החרדים מגבירים מאמצים לגיוס מצביעים לרפובליקנים

בעוד פחות מחודש ייבחרו המועמדים לסנאט במדינת ג'ורג'יה. באגודת ישראל עושים הכל בכדי להגדיל או לכה"פ לשמר את הרוב הרפובליקני בבית המחוקקים. הקמפיין נושא את הסיסמה: "ציבור שמצביע הוא ציבור ששומעים את קולו"

חרדים מצביעים בבחירות לנשיאות
חרדים מצביעים בבחירות לנשיאות צילום: די וואך

אגודת ישראל באמריקה מגבירה בימים אלה את מאמציה לגיוס מצביעים מקרב ציבור שומרי תורה ומצוות לקראת ההצבעה לסנאט במדינת ג'ורג'יה.

ההצבעה תתקיים בעוד פחות מחודש ב-5 בינואר 2021, ביום זה ייצאו הבוחרים במדינת ג'ורג'יה לקלפיות, לבחירות הסופיות של קמפיין 2020. ההתמודדות המכרעת על שני מושבים בסנאט תקבע, מי תהיה המפלגה השלטת בבית המחוקקים של ארה"ב.

כיום, למפלגה הרפובליקנית יש בסנאט רוב של 50 מושבים, מול 48 של המפלגה הדמוקרטית. "פרויקט הבוחר שומר תורה ומצוות בג'ורג'יה", מאמץ שם חדש לא-מפלגתי אשר בראשו עומדת אגודת ישראל באמריקה, קבע למטרה להביא כל אחד מן המצביעים שומרי תורה ומצוות במדינה להירשם ולהצביע.

אגודת ישראל פועלת ביחד עם קהילות שומרי תורה ומצוות ברחבי מדינת ג'ורג'יה, בזיהוי ויצירת קשר עם כל מבוגר הראוי להצביע. לאור אחוזי הרישום וההשתתפות הגבוהים מאוד בקהילות במהלך הבחירות לנשיאות שהתקיימו בנובמבר, המאמצים החדשים מתמקדים במיוחד בכל מי שמלאו לו 18 שנה לאחרונה, מי שנמצא זמנית מחוץ למדינה (תלמידי ישיבות, לדוגמא), או כאלו המתגוררים במדינות מעבר לים.

המטרה היא להשאיר ואף להגדיל את הרוב הרפובליקני בסנאט. עם זאת יצוין כי באגודת ישראל לא נוקבים במפורש לאיזו מפלגה להצביע בכדי שלא לסבול מהתנכלות מאוחר יותר באם הדמוקרטיים ינצחו, אולם כולם מבינים שהכוונה היא להגדיל או לכל הפחות לשמר את כוחם של הרפובליקנים.

אגודת ישראל אמריקה סנאט אמריקאי בית המחוקקים המפלגה הרפובליקנית (1)

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד