י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"והנער איננו איתי"

תיעוד מצמרר: הילדים שנהרגו בתאונה המחרידה מובאים לקבורה

כחצי שעה לאחר חצות הלילה הובאו למנוחות, האחים ידידיה חיים ואלישיב יונגרייס ז"ל, שנהרגו בתאונה הקשה בער"ש • במפגן אדיר של אמונה ספד האב לבניו וקיבל עליו את הדין באהבה • לבקשתו, אמרו כל הקהל יחד את תפילת 'המלאך הגואל' • שני הפצועים עדיין מאושפזים בביה"ח

תיעוד מצמרר: הילדים שנהרגו בתאונה המחרידה מובאים לקבורה
האחים יונגרייס ז"ל מובאים לקבורה צילום: צילום מסך

מצמרר: הילדים ידידיה חיים ואלישיב יונגרייס זיכרונם לברכה, שנהרגו בתאונה הקשה בכביש 1 ביום שישי האחרון, הובאו אמש (מוצ"ש) לקבורה בתום הלוויה קורעת לב שנערכה בבית החיים הר המנוחות בירושלים. בשל הקורונה, מסע ההלוויה התקיים בנוכחות בני המשפחה בלבד.

במפגן אדיר של אמונה קיבל עליו את הדין, האב השכול יעקב יונגרייס וביקש מהקב"ה שהם יהיו מליצי יושר לפניו ושייתן למשפחה את הכוח להתמודד עם האבדן. "אנחנו יודעים שהכל מהקב"ה ושהוא מנהל את העולם, ואנחנו בטלים ומבוטלים בפני כל מה שקורה לנו, רק שייתן לנו כוח לעמוד באתגר המטורף הזה".

האב הוסיף כי הם היו אומרים יחד קריאת שמע כל ערב וכשאחותם הקטנה לא הייתה נרדמת, הם היו פותחים את הדלת ואומרים איתה יחד את תפילת "המלאך הגואל". הוא ביקש מהסבא והסבתא שנפטרו כבר "שיובילו אותם שם למעלה ויראו להם את הדרך" וסיים בתפילת "המלאך הגואל" כשכל הקהל יחד הצטרף אליו בבכי.

כזכור, ילדי משפחת יונגרייס נהרגו בתאונת דרכים קטלנית שאירעה ביום שישי בין רכבם לבין משאית שחנתה בצד הדרך. כוחות הצלה שהוזעקו לזירה ביצעו בהם פעולות החייאה, אך לבסוף נאלצו לקבוע את מותם.

כפי שפורסם ב'בחדרי חרדים', אחד החובשים מארגון איחוד הצלה שקיבל את הקריאה על התאונה, הגיע לטפל בפצועים וגילה שהילדים ההרוגים הם אחיינים שלו - ידידיה ואלישיב יונגרייס ז"ל.

שני נוסעים נוספים ובהם הנהג, נפצעו באורח קשה ובינוני ופונו לבתי החולים. הציבור נקרא להתפלל לרפואתם.

 

כביש 1 תאונת דרכים הר המנוחות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד