כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
"האמירתיים התעניינו"

יחד עם קביעת מזוזה: משרד של נסיכות דובאי נפתח ברמת גן

נציגות ראשונה של ה-DMCC בישראל, המאגדת תחתיה למעלה מ-18 אלף חברות בתחומי הסחר השונים, פתחה משרדים משלה בבורסת היהלומים ברמת גן | האירוע נפתח במעמד קביעת מזוזה יחד עם יו"ר בורסת היהלומים של דובאי

יחד עם קביעת מזוזה: משרד של נסיכות דובאי נפתח ברמת גן
קביעת מזוזה במשרד של דובאי בבורסה בר"ג צילום: באדיבות המצלם

אירוע נדיר ורב רושם התקיים השבוע בפתיחה וקביעת מזוזה בבורסת היהלומים ברמת גן למשרדי DMCC מרכז הסחורות ובורסת היהלומים של דובאי בישראל, בהשתתפות יו”ר מרכז הסחורות ובורסת היהלומים של דובאי, אחמד בן-סולייאם, נשיא בורסת היהלומים ונשיא הפדרציה העולמית לבורסות היהלומים יורם דבש, מרטין לייק מנכ"ל בורסת היהלומים של דובאי. את המזוזה למשרדים החדשים קבע היהלומן ר׳ אשר אייזן חבר הנהלת בורסת היהלומים.

"היה זה מעמד קידוש ד' לפתוח את המרכז המסחרי דווקא בקביעת מזוזה מול אורחים בינלאומיים רמי דרג עם לבוש ערבי מסורתי שהתענינו על משמעות המזוזה בחיים היהודיים", ציינו גורמים בבורסת היהלומים.

מדובר בנציגות הראשונה של ה-DMCC בישראל, המאגדת תחתיה למעלה מ-18 אלף חברות בתחומי הסחר השונים ביניהם: יהלומים, קפה, טכנולוגיה אנרגיה וחדשנות.

פתיחת נציגות ה-DMCC במתחם הבורסה תפתח בפני אלפי יהלומנים ישראליים הזדמנויות מסחר גדולות, תסייע בשיתוף ידע, קיום תערוכות, פריחה של סחר דו צדדי.

בשבועות הקרובים צפויים להיפתח כחלק מההסכם שנחתם נציגות של הבורסה הישראלית ליהלומים במגדל אלמאס שבדובאי.

דובאי בורסת היהלומים קביעת מזוזה רמת גן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד