כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
דרמה בלאס וגאס

רגע לפני ההמראה: גבר טיפס לקצה כנף המטוס • צפו

גבר טיפס על כנף מטוס בשדה התעופה בלאס וגאס רגעים לפני ההמראה, למרבה המזל הטייס הבחין בו לפני שהתרומם מהקרקע וזימן את כוחות הביטחון שעצרו את האיש כשהחליק מהכנף 

רגע לפני ההמראה: גבר טיפס לקצה כנף המטוס • צפו
הגבר על כנף המטוס צילום: מתוך הסרטון

תיעוד ביזארי מלאס וגאס: גבר נעצר לאחר שטיפס על כנף מטוס רגעים לפני שהמטוס המריא משדה התעופה הבינלאומי בלאס וגאס, למרבה המזל של האיש הטייס שם לב שמישהו מטייל על הכנף והזעיק את אנשי הביטחון שעצרו אותו לאחר שהחליק

על פי הדיווח, חברת התעופה אמרה ל-CNN הטייס של טיסת 'אלסקה איירליינס' מלאס וגאס לפורטלנד – אורגון, הבחין באיש מתקרב לבואינג 737 רגעים לפני ההמראה והתריע למגדל הפיקוח בסביבות השעה 14:00.

האיש שהספיק לטפס על הכנף לפני שנעצר, ניסה להגיע לחלק האחרון של הכנף, משטרת לאס וגאס ואנשי שדה התעופה הגיבו מיד לקריאת הטייס ועצרו את האיש, שטיפס על כנף שמאל. הרשויות מעריכות כי האיש ששמו לא פורסם, סובל ממחלת נפש.

בסרטון שצילם נוסע נראה האיש צועד על הכנף, בשלב מסוים הוא נראה מנסה לטפס לקצה הכנף, בשלב מסוים הוא נראה חולץ את הנעליים שלו וזורק אותם על המסלול, לאחר כמה ניסיונות טיפוס לקצה הכנף, כשכוחות הביטחון כבר צעדו אף הם על כנף המטוס החליק האיש מהכנף אל המסלול ונעצר במקום. כך דווח בלאס וגאס ג'ורנל.

מטוס חולה נפש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד