כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
מאושפז בטיפול נמרץ

דיווחים סותרים על מצבו של הח"כ מהליכוד

אמש אושפז חבר הכנסת דוד ביטן לאחר שנגיף הקורונה דבק בו, מקורביו הרגיעו ואמרו כי מצבו מוגדר קשה בגלל הגדרות הקורונה. הוא בהכרה ומדבר, רמת החמצן בדם שלו חזרה לרמה סבירה • שמו לתפילה: דוד בן מרגלית לרפואה שלימה

דיווחים סותרים על מצבו של הח"כ מהליכוד
דוד ביטן צילום: פלאש 90

ח"כ דוד ביטן מ'הליכוד', הובהל אמש (מוצאי שבת) לטיפול נמרץ בבית החולים שיבא תל השומר, לאחר שנדבק בנגיף הקורונה ולא חש בטוב, מבית החולים נמסר כי הוא סובל מקשיי נשימה.

ב'חדשות 12' פורסם הערב כי מצבו של הח"כ שנדבק לפני כשבוע ואושפז אמש בבית החולים, מוגדר קשה.

מנגד, מקורביו של ביטן הרגיעו ואמרו ל'ערוץ 20' כי מצבו מוגדר קשה בגלל הגדרות הקורונה. אך עם זאת הוא בהכרה ומתקשר עם סובביו. לדבריהם, רמת החמצן בדם שלו חזרה לרמה סבירה. וכי הם מתפללים לרפואתו.

כזכור, ביום שני הודיע יו"ר ועדת הקליטה והעלייה של הכנסת, חבר הכנסת דוד ביטן מ'הליכוד': "בבדיקת קורונה שערכתי היום נמצאתי חיובי לנגיף הקורונה", עוד הוסיף ביטן "אני מרגיש בסדר עם תסמינים קלים בלבד". מוקדם יותר עדכן דובר הכנסת כי גם אחד מיועציו של ח"כ דוד ביטן, נמצא חיובי לנגיף קורונה.

עד כה נכנסו לבידוד בעקבות ביטן כ-30 איש, ביניהם, השרה עומר ינקלביץ׳, יו"ר הקואליציה מיקי זוהר, חבר הכנסת אופיר כץ וחלק מעובדי סיעת הליכוד, זאת בעת שהכנסת נמצאת בימים קריטיים שבהם עולים חוקים ניגוד להסכמים הקואליציוניים ונדרש רוב כדי להפילם.

דוד ביטן קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד