י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
אנשי אמת

עקב בעיה הלכתית: בעל המאפיה אסף אלפי סופגניות והשליך לפח

ראוי לשבח. בעל מאפיה חרדית בלונדון שגילה כי כמות גדולה של סופגניות טוגנה בניגוד להלכה, יצא למסע איסוף מכל החנויות בהן נמכרת סחורתו ודאג שהיא תושמד

עקב בעיה הלכתית: בעל המאפיה אסף אלפי סופגניות והשליך לפח
הסופגניות שהושלכו לפח צילום: באדיבות המצלם

בעלי מאפיה בסטאמפורד היל החרדית, הנמצאת בבעלות משפחת לעוו הלונדונית, גילתה כי נגלה גדולה של סופגניות טוגנה בניגוד להלכה, לאחר שעובד גוי הדליק את השמן, וכמו בסיפורי חז"ל, הבעלים השמיד את כל הסופגניות.

אתמול (ראשון) גילה בעליה החרדי של מאפיית Woodberry down המפורסמת בשכונת סטאמפורד היל בלונדון כי כמות סופגניות גדולה טוגנה בשמן שהוצת על ידי עובד גוי, זאת לאחר שכבר חולקו לחנויות, מדובר היה באלפי סופגניות.

הבעלים לא חשב פעמיים, ויצא לאסוף את כל הסופגניות מהחנויות, גם אם הדבר יסב לו נזק רב, בוודאי בזמן נגיף הקורונה שנלחמים על כל לקוח. הבעלים עבר חנות חנות, אסף את הסופגניות והשליכם לאשפה.

תושב סטאמפורד היל סיפר ל'בחדרי חרדים' כי התגובות בקרב התושבים היו מעודדות: "אנשים כאן אמרו אחד לשני, וגם הפיצו בכל רשת חברתית אפשרית שצריך לתמוך במאפיה ולקנות דווקא מהם, הבעלים הוכיח שהיא איש אמת ולא רודף בצע, הרי אף אחד לא היה יודע שהגוי הדליק את השמן, ובכל זאת הוא לא התבלבל ועמד בניסיון הכסף בגבורה, אנחנו שמחים שיש כאן אנשי אמת המקפידים קלה כחמורה".

מאפיה סופגניות בישולי עכו"ם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 33 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד