ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
"התלמידים יכנסו למשרדי האס אס"

אתר בית ספר יהודי נפרץ והושתלו בו תמונות נאציים ופרטי אשראי

האנטישמיות בארה"ב: האקרים פרצו לאתר בית הספר היהודי בלונג איילנד ומלאו אותו בתמונות וסרטוני תעמולה נאצית כמו גם פרטי כרטיסי אשראי של מורים ותלמידים בביה"ס | צפו 

אתר בית ספר יהודי נפרץ והושתלו בו תמונות נאציים ופרטי אשראי
אתר בית הספר שנפרץ צילום: Stop Antisemitism

תמונות אנטישמיות, השמצות ושירים אנטי יהודיים פורסמו ביום שני באתר בית ספר יהודי בלונג איילנד בפריצה של האקרים אנטישמיים.

על פי התיעוד שפורסם בטוויטר בחשבון של ארגון "לעצור את האנטישמיות", עמוד הבית של אתר בית הספר התיכון "האקדמיה העברית נורת' שור" בלונג איילנד, היה מרוסס בצלבי קרס ובקליפ של שומרי אס.אס נאצים צועדים.

תמונות נאציות פורסמו גם בעמוד "אודותינו", עמוד שמספר על מחנה ההשמדה אושוויץ, "מחנה המוות העברי נורת' שור", נכתב בעמוד נוסף. בעמוד נוסף נכתב "נפרצה האקדמיה העברית בגרייץ' (לונג איילנד), ניו יורק!".

באתר הופיעו שירים נאציים, תמונות, הודעות מסיתות, כמו גם כתובות התלמידים והמורים ופרטי כרטיס האשראי שלהם. תמונה של אדולף היטלר פורסמה גם היא בעמוד שכינה את בית הספר "מחנה הריכוז של בית הספר".

דף אחר כלל פרטים על "טיול בשטח" לאושוויץ, בו רשום כי מועד הגשת הבקשה להשתתפות הוא "ינואר 1945" ונכתב כי "התלמידים יצטרכו להיכנס למשרדי אס אס ולהצהיר על עצמם כיהודים".

לאחר הפריצה האתר היה מושבת ובכל שעות אחר הצהריים המאוחרות של יום שני הופיע באתר בית הספר כי "התקלה בטיפול אנא בדוק שוב בקרוב". כך דווח ה'ניו יורק פוסט'.

המנהל דניאל ויטו אמר ל"ניו יורק פוסט" כי "אנו מודעים למצב ועובדים באופן פעיל עם רשויות החוק". משטרת המחוז אישרה כי היא חוקרת את האירוע אך לא מסרה מידע נוסף.

משתמש בטוויטר בשם יונתן סיפר בתגובה לדיווח ב'פוסט': "אחי הולך לבית הספר הזה, והוא נבהל מאד היום כשנכנס לאתר בתי הספר".

ליאורה רז, מנהלת ארגון "לעצור את האנטישמיות" (StopAntisemitism) אמרה כי "הארגון קיבל הודעה על הפריצה והמצב נמשך כמה שעות".

"אנו נחרדים מכך שהאקרים פנו דווקא לבית ספר יהודי וחשפו את הילדים לדימויים ולהודעות נאציות איומות", אמרה רז. "רבים מבני הנוער הללו הם צאצאים של ניצולי שואה והטראומות הן לדורות, ולעיתים קרובות המראות חוזרים וצפים מול העינים כאשר אירועים מסוג זה מתרחשים".

נאצים מתקפת האקרים בית ספר יהודי לונג איילנד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד