ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024
כדי לסייע לקמפיין הבחירות

סקר: רוב הבוחרים מאמינים כי התקשורת קברה את פרשת בנו של ביידן

52 אחוזים מהמצביעים בארה"ב סבורים כי התקשורת קברה את סיפור חקירת עסקיו של האנטר ביידן, כדי שלא לפגוע בסיכויו של ביידן לנצח את הבחירות לנשיאות וכי רק לאחר שזכה בהן החלה התקשורת לדווח על כך. חלקם סבורים גם כן כי האב היה מעורב בעסקי בנו וגם גרף הון מהם

סקר: רוב הבוחרים מאמינים כי התקשורת קברה את פרשת בנו של ביידן
ג'ו ביידן צילום: מתוך האינסטגרם

רוב הבוחרים בארצות הברית מאמינים כי התקשורת קברה את הסיפור על התנהלותו העסקית במדינות זרות של האנטר ביידן, כדי לסייע לאביו ג'ו ביידן בקמפיין הנשיאותי 2020.

מסקר חדש שמתפרסם בארצות הברית, עולה כי 52 אחוזים מהמצביעים סבורים כי התקשורת קברה את הסיפור של האנטר ביידן, כדי שלא לפגוע בסיכויו של ביידן לנצח את הבחירות לנשיאות, 32 אחוזים חושבים שהתקשורת לא קברה את הסיפור ו-17 אחוזים השיבו כי הם לא יודעים.

בנוסף, 56 אחוז אמרו כי "ככל הנראה" הנשיא ביידן התייעץ עם בנו לגבי עסקיו באשר לחברת האנרגיה האוקראינית בוריסמה וקשריה לסין, ואולי הרוויח גם כסף.

43 אחוזים סבורים כי זה "סביר מאוד", 38 אחוזים אמרו שזה לא סביר, ו-22 אחוז סבורים שזה "בכלל לא סביר" שהנשיא ביידן היה מעורב בעסקי בנו גם הרוויח מכך כסף.

כזכור, הבן האנטר הודיע ​​בשבוע שעבר כי הוא נמצא בחקירה פדרלית בגין "ענייני המס שלו" ובתקשורת האמריקאית דווח, כי משרד המשפטים בודק את קשריו עם סין מאז שנת 2018.

מהסקר של חברת Rasmussen עולה כי 78 אחוז מהרפובליקנים סבורים כי התקשורת הסתירה את הסיפור, 32 אחוז מהדמוקרטים מאמינים כך, ו-46 אחוז מהמצביעים שאינם קשורים לאף אחת מהצדדים מאמינים כי הסיפור נקבר בכוונה, ורק אחרי הניצחון הוודאי של ביידן, התקשורת החלה לדווח על כך.

1,000 נסקרים השתתפו בסקר שנערך בין 13 ל-14 בדצמבר.

ג'ו ביידן האנטר ביידן הבחירות לנשיאות ארצות הברית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד