י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
הקורונה בעולם

בעקבות הזינוק בתחלואה: כל המדינות יהפכו אדומות החל ממחר

יש לכם טיסה השבוע, תחשבו היטב אם כדאי לכם לעלות עליה. החל מחר, כלל מדינות העולם תהפוכנה לאדומות בעקבות הזינוק בתחלואה בישראל מקרב השבים מחו"ל | השב מחו"ל יצטרך להיכנס לבידוד שבועיים או ל-10 ימים אם יבצע שתי בדיקות ותוצאותיהן תהיינה שליליות

בעקבות הזינוק בתחלואה: כל המדינות יהפכו אדומות החל ממחר
שדה התעופה נתב"ג צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

בעקבות העלייה בנתוני התחלואה בקורונה ומאות הישראלים שנדבקים בנגיף בחו"ל ושבים לארץ, מנכ"ל משרד הבריאות חתם על צו שהופך את כל מדינות העולם לאדומות.

מנכ"ל משרד הבריאות פרופסור חזי לוי, חתם על צו שהופך את כל המדינות בחו"ל לאדומות - ובהן גם איחוד האמירויות וסיישל, ובעקבות כך כל מי שישוב מחו"ל החל ממוצאי השבת הבאה ייאלץ להיכנס לבידוד כך מדווחת קרן מרציאנו בחדשות 12.

על פי הודעת משרד הבריאות, ניתן יהיה לבצע בדיקה ראשונה מיד עם הנחיתה בארץ ובדיקה שניה כעבור 9 ימים, ובמידה ושתי הבדיקות תהיינה שליליות תתאפשר יציאה מהבידוד כעבור 10 ימים.

באשר למדינות שהיו ירוקות עד היום, משרד הבריאות הודיע שמי שישוב מהן בשבוע הקרוב (עד ל-26 בדצמבר) יהיה פטור מבידוד.

בתוך כך, 2,814 מאומתים חדשים אובחנו אתמול. מספר החולים שמצבם קשה עלה ל-429 ומניין הנפטרים הגיע ל-3,057. אחוז הבדיקות החיוביות זינק ל-4.1% - מספר שיא בחודשים.

בחברות התעופה והתיירות מביעים זעם על ההחלטה, עקב העובדה שבעקבות ההחלטה הפתאומית רוב העובדים יצטרכו לצאת לחל"ת שוב, שכן הביקוש לטיסות צפוי לרדת במאות אחוזים.

כזכור, בשבוע שעבר דרש משרד הבריאות להפוך את איחוד האמירויות למדינה אדומה בעקבות העלייה בתחלואה בה. בעקבות לחץ של משרד החוץ הוחלט לבטל את ההחלטה ולהשאירה ירוקה.

כאמור, ככל הנראה במטרה למנוע משבר דיפלומטי, הוחלט כי כל המדינות בחו"ל יהפכו לאדומות החל ממוצאי השבת הבאה.

קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד