ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

הגיע הזמן לצביעת דירה

צביעת דירה היא פעולה שניתן לעשות גם באופן עצמאי. אך מאחר ומרבית האנשים אינם מיומנים בפעולה זו, הכוללת לעתים גם טיוח עם שפכטל, כדי לקבל את התוצאות הטובות ביותר מומלץ להיעזר בשירותים של חברה מקצועית בתחום זה

הגיע הזמן לצביעת דירה
צביעת דירה צילום: המשפצים שלי

סיבות רבות יכולות להוביל לכך שיתעורר צורך לצבוע את הדירה. צביעת הדירה יכולה לתת תחושה נקייה ומחודשת בבית, בייחוד כאשר ישנם כתמים רבים על הקירות. במקרים רבים צביעה נחוצה באזורים בבית שבהם יש כעת או שהיו בעבר כתמי רטיבות.

גם אם מקור הרטיבות בקירות כבר טופל, הכתמים שעל הקירות נשארים לאורך זמן, ואף לעתים מפתחים כתמי טחב וירוקת – שבהם יש לטפל בהקדם. בנוסף לכך, בכל פעם שרוצים לערוך שיפוץ לדירה, בסופו של דבר מגיע גם שלב הצביעה. צביעה של דירה שלמה מצריך היערכות מיוחדת והכנה, וזאת כדי למנוע פגיעה בריהוט ובדברים שנמצאים בתוכה באופן קבוע.

הכנות לצביעת דירה

ההכנות הבסיסיות לתהליך צביעת דירה כוללות פינוי של כל הפריטים בבית באופן זמני, או ריכוז שלהם בחדר מסוים והזזה שלהם בהתאם לחדר שאותו צובעים. בנוסף לכך, חשוב לבחור מראש את הגוון שבו תיצבע הדירה ולקנות כמות מספקת של חומר צביעה בגוון זה. באופן כללי, מומלץ לבחור בגוון שניתן לקנות מראש, ולא לערבב צבעים כדי להגיע לגוון מסוים. זאת מכיוון שערבוב צבעים מקשה מאוד על שחזור הגוון במקרה שבו נצטרך בעתיד לצבוע מחדש חלק מסוים בקירות הבית. כדי להימנע ממצב כזה, יש לבחור צבע מתוך קטלוג, להיצמד לצבע הזה ולקנות מספיק דליי צבע לפני שמתחילים לצבוע.

צביעת חדר בדירה

כאשר צובעים חדר אחד בדירה, ולא דירה שלמה, יש לבחור את הגוון בהתאם לעיצוב ולצבעים בשאר הבית. באופן כללי, הצבעים מחולקים למשפחות חמות וקרות, וחשוב להתאים את הצבע לשפה העיצובית השלטת בדירה כולה. לכל חדר יכול להתאים גם גוון בהתאם לאופי שלו. צבעים שמתאימים לסלון הם בחדר כלל לבן וצבעי קרם. לעומת זאת, חדרי ילדים וחדרי שינה ניתן לצבוע בצבעים מעט ססגוניים יותר. בכל מקרה, חשוב לבחור בצבע שאתם אוהבים ושגורם לכם לחוש ברוגע. בחירת הצבעים בחדרים יכולה להשפיע על האווירה השוררת בבית, ולכן כדאי להשקיע מעט מחשבה על הגוון שבו תבחרו לצבוע כל חדר. לצבעים שונים יש אנרגיה שונה ותדר שונה, ויכולה להיות להם השפעה לא מועטה על הנפש.

כמה עולה לבצע צביעת דירה שלמה?

המחירים של צביעת דירה יכולים להשתנות בהתאם לנתוני הדירה. ככל שמספר החדרים בדירה גדול יותר, כך תעלה בהתאם הצעת המחיר שתקבלו. באופן כללי, צביעת דירה של שלושה חדרים ללא קירות לאחר פינוי משכירות תעלה כ-1,000 ₪ ומעלה. לעומת זאת, אם בדירה ישנו ריהוט שאותו יש לעטוף ולהזיז, המחיר יכול לעלות ל-2,000 ₪ ומעלה.

במקרים רבים אנשים בוחרים לצבוע רק את התקרה מחדש. המחיר הממוצע של צביעת תקרות על פי מ"ר הוא כ-100 ₪ ומעלה. לעומת זאת, ניתן להזמין גם צביעה מקצועית של חדר בודד, שתעלה בדרך כלל כ-450 ₪ ומעלה.

צביעה עושים עם המקצוענים

צביעת דירה היא פעולה שניתן לעשות גם באופן עצמאי. אך מאחר ומרבית האנשים אינם מיומנים בפעולה זו, הכוללת לעתים גם טיוח עם שפכטל, כדי לקבל את התוצאות הטובות ביותר מומלץ להיעזר בשירותים של חברה מקצועית בתחום זה.

חברות מקצועיות של צביעה ושיפוצים יכולות לספק תוצאה מוגמרת איכותית יותר, וגם לבצע את העבודה בזמן פחות בהרבה מאשר צביעה של הבית באופן עצמאי. היתרונות האלה הופכים את ההשקעה הכספית הכרוכה בצביעה מקצועית לכדאית ביותר. אם ברצונכם לקבל צביעה יסודית, ללא כתמים וללא פערים בגוון בין חדר לחדר – חשוב לעשות זאת עם המקצוענים בתחום. אתר המשפצים שלי מספק שירות בכל הנושאים של צביעת הדירות, מומלץ להתקשר לקבל הצעה משתלמת.

צביעת בית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד