כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
במשרד הבריאות בודקים

בית שאן: בן 70 קיבל חיסון לקורונה ונפטר אחרי שעתיים

בעוד מדינת ישראל נמצאת בעיצומו של מבצע חיסונים נרחב, בן 70 מבית שאן שקיבל את החיסון לקורונה, נפטר כעבור שעתיים | על פי הממצאים הנפטר סבל מאי ספיקת לב ובמשרד הבריאות מבהירים כי ככל הנראה אין קשר לחיסון שקיבל

בית שאן: בן 70 קיבל חיסון לקורונה ונפטר אחרי שעתיים
חיסונים לקורונה צילום: צלמי פלאש 90

גבר בשנות ה-70 לחייו מהיישוב בית שאן, נפטר הבוקר (שני) מדום לב, שעתיים לאחר שקיבל את החיסון לקורונה בקופת החולים הסמוכה לביתו - כך דווח בחדשות 12.

על פי הדיווח, הגבר קיבל את הזריקה הבוקר בשעה שמונה וחצי, המתין במרפאה כנדרש ולאחר שהרגיש טוב שוחרר וחזר לביתו.

כשעתיים לאחר מכן, כשכבר היה בבית, הוא התמוטט ואיבד את ההכרה. כוחות ההצלה שהוזעקו למקום נאלצו לקבוע את מותו. על פי הערכה הוא נפטר כתוצאה מאי ספיקת לב.

במשרד הבריאות מעריכים שאין קשר בין החיסון לדום הלב הפתאומי, אולם על אף זאת מתבצעת בדיקה של המקרה.

פרופסור חזי לוי, מנכ"ל משרד הבריאות, אמר בריאיון לכאן רשת ב' כי מדובר "באדם מבוגר שסבל ממחלות רקע ונפטר כמה שעות לאחר קבלת החיסון. לא ידוע אם יש קשר לקבלת החיסון ומבדיקה ראשונית לא נראה שיש כזה. ועדה בראשות ראש אגף בטיחות תבדוק זאת".

ממשרד הבריאות נמסר כי "אדם כבן 75 מצפון הארץ, הסובל ממחלת לב פעילה ומחלה ממארת, ואשר עבר מספר התקפי לב בעברו, חוסן הבוקר כנגד נגיף קורונה ונפטר בביתו זמן קצר לאחר החיסון".

במשרד ציינו ש"מנכ"ל משרד הבריאות פרופ' חזי לוי , מינה ועדת בדיקה למקרה בראשות ראש אגף בטיחות ואיכות במשרד הבריאות. אנו משתתפים בצער המשפחה. בבדיקה ראשונית לא נראה קשר בין האירוע המצער לחיסון ומבצע החיסונים ממשיך להתנהל".

בית שאן קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 21 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד