כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
שלישית בעולם

ברוסיה מודים: מספר המתים מקורונה פי 3 ממה שדווח

רוסיה הודתה כי מספר המתים במדינה מנגיף הקורונה הוא פי שלוש ממה שפורסם בעבר, מה שמציב את רוסיה במקום השלישי בעולם במספר המתים מהנגיף עם 186,057 קורבנות | בספרד מתכננים רשימה של מסרבי חיסון

ברוסיה מודים: מספר המתים מקורונה פי 3 ממה שדווח
נשיא רוסיה ולדימיר פוטין צילום: דוברות הקרמלין

סוכנות הסטטיסטיקה הממלכתית של רוסיה 'רוזסטאט' מסרה ביום שני כי 186,057 בני אדם מתו מהנגיף במדינה בין ינואר לנובמבר - זינוק עצום מהנתונים שדווחו בעבר מצד רשויות הבריאות שדווחו רק על 55,265 מקרי מוות מהמחלה.

לא פורסם הסבר להבדל הפתאומי הגדול, אך הנתונים הרשמיים של רוסיה מגיעים בדרך כלל מגורמי בריאות המבוססים על מקרי מוות שבהם נמצא כי הנגיף היה הגורם רק לאחר נתיחת הגופה. הנתונים של המכון כללו את כל מקרי המוות הקשורים לנגיף הקורונה, כך שהמספר זינק פי שלוש.

פקידי הבריאות הרוסיים רשמו יותר משלושה מיליון מקרי קורונה מאז תחילת המגיפה, מה שהביא את רוסיה להיות במקום הרביעי בעולם. אך רוסיה בתחילה דיווחה על שיעור מתים נמוך בהרבה מאשר במדינות אחרות שנפגעו קשות באחוזים גדולים בהרבה.

הנתונים החדשים מרוסיה, מציבים את המדינה אחרי ארצות הברית וברזיל במספר מקרי המוות מהנגיף. רוסיה הייתה בין המדינות הראשונות שהחלו את מסע החיסונים שלה בתחילת דצמבר, כאשר מרבית מדינות אירופה השיקו את שלהן בסוף השבוע.

בספרד, מניין המתים מנגיף הקורונה עבר את המספר 50,000, ספרד מתכננת להקים רישום של אנשים שמסרבים להתחסן נגד נגיף הקורונה, ולשתף את המידע לגביהם עם מדינות אחרות באיחוד האירופי, למרות שהוא לא יפורסם בציבור, כך הודיעה שרת הבריאות, אילה סלבדור.

קורונה רוסיה ספרד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד