כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
גנץ יפטר את שר המשפטים

הערב הצהרות פוליטיות: ניסנקורן עוזב את גנץ לטובת חולדאי

שינויים בגוש השמאל: לקראת הבחירות לכנסת ה-24 התזוזות במחנה השמאל מתחילות לקבל צורה. הערב צפויים יו"ר כחול לבן גנץ וראש עיריית תל-אביב חולדאי למסור הצהרה, בה צפוי חולדאי להודיע על מפלגתו החדשה ולהציג את ניסנקורן במפלגתו. גנץ יודיע על ריצתו עם כחול לבן

הערב הצהרות פוליטיות: ניסנקורן עוזב את גנץ לטובת חולדאי
רון חולדאי//בני גנץ צילום: פלאש90

גוש המשאל מתלכד: 85 יום לבחירות ובמפלגות השמאל מתגבשים. הערב (שלישי) צפויים בני גנץ ורון חולדאי למסור הצהרות נפרדות לתקשורת בהן יודיעו על עתידם הפוליטי, כאשר בשעה האחרונה דווח כי בכיר כחול לבן, השר אבי ניסנקורן יעזוב את כחול לבן ויחבור לחולדאי.

בשעה 20:00 זימנו רון חולדאי ובני גנץ הצהרות לתקשורת, גנץ צפוי ככל הנראה להודיע על כך שימשיך לעמוד בראשות כחול לבן גם בבחירות הקרובות, אך עד עתה לא ברור האם גבי אשכנזי ימשיך איתו גם בבחירות הקרובות.

חולדאי מצידו צפוי להודיע על הקמת מפלגתו החדשה ולהציג חלק מחברי הרשימה, ששם אחד ממנה כבר פורסם: שר המשפטים אבי ניסניקורן צפוי לחבור אליו וככל הנראה להתמקם במקום השני ברשימתו של ראש עיריית תל-אביב.

בהודעה שנמסר נכתב: "שר המשפטים אבי ניסנקורן הודיע לשר הביטחון בני גנץ על החלטתו לעזוב את כחול לבן ולהצטרף למפלגתו החדשה של רון חולדאי. ניסנקורן אמר: "נביא בשורה למאות אלפי ישראלים אשר מרגישים שאין להם בית פוליטי - ונעשה זאת במעשים ולא בדיבורים".

בתגובה להודעתו של ניסנקורן על חבירתו לחולדאי, יו"ר כחול לבן בני גנץ צפוי לפטרו ממשרד המשפטים. כזכור, רק לפני שבוע גנץ הגן על ניסנקורן מול דרישתו של נתניהו לקצץ בסמכויותיו ובשל כך נפל הפור על הליכה לבחירות.

בתוך כך, הבוקר הודיעה חברת הכנסת מיכל קוטלר וונש כי היא מצטרפת אל אסף זמיר, מיקי חיימוביץ וככל הנראה גם רם שפע ופורשת מרשימת כחול לבן ולא תתמודד ברשימתו של גנץ לכנסת ה-24. 

בני גנץ רון חולדאי אבי ניסנקורן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד