כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
אנטישמיות בלונדון

הסטודנט היהודי התלונן על הטרדות וקיבל החזר

אוניברסיטת סואס בלונדון החזירה את שכר הלימוד לסטודנט יהודי שהתלונן על אנטישמיות בזמן לימודיו במקום | לדבריו, הלחץ ואי הנוחות הקיצונית שנגרמו מ"הסביבה האנטישמית הרעילה" החריפו את בעיות החרדה ובריאות הנפש שלו והוא נאלץ לעזוב את המקום

הסטודנט היהודי התלונן על הטרדות וקיבל החזר
גבר שחור צילום: unsplash

אוניברסיטת בואס בלונדון החזירה שכר לימוד שקיבלה מסטודנט יהודי קנדי שעזב בשל הטרדות אנטישמיות. האוניברסיטה החזירה סכום של 20,000 $ לנוח לואיס, שלמד במגמה ללימודי המזרח ואפריקה, וכן 680 דולר פיצויים בגין תלונות שלו. לדבריו הוא נאלץ לנטוש את לימודיו בגלל "סביבה אנטישמית רעילה".

לואיס, שהחל ללמוד באוניברסיטה בשנת 2018, אמר כי חברי הכיתה כינו אותו "נאצי" ו"עליונות לבנה" לאחר שאמר להם כי הוא מתכנן לכתוב מאמר אקדמי על "הטייה מערכתית נגד ישראל באו"ם". הוא אמר כי סטודנטים האשימו אותו כי הוא שותף לכיסוי פשעי מלחמה ישראליים.

באוניברסיטה למדעי המזרח ואפריקה, נמצאו כתובות נאצה וסמלים אנטישמיים על ארונות, שולחנות, קירות, ובחדרי השירותים, כך טען לואיס בתלונתו במאי 2019, בה ביקש להחזיר לו את שכר הלימוד.

לדבריו, הלחץ ואי הנוחות הקיצונית שנגרמו מ"הסביבה האנטישמית הרעילה" החריפו את בעיות החרדה ובריאות הנפש, הוא הרגיש שאין לו שום אלטרנטיבה אלא לעזוב את האוניברסיטה ולחזור לקנדה, ודרש להחזר שכר הלימוד ושכר הטרחה שלו.

צוות האוניברסיטה התנצל בפניו על "הטראומה הרגשית שחווה עקב האפליה האנטישמית שהיה עליו לסבול" והציע פיצוי בסך 680 דולר, אך לא הסכים ​​להחזיר את שכר הלימוד.

לואיס, בסיוע עורכי הדין של ארגון יהודי, ערער על החלטת הפאנל ותבע החזר מלא, מוועדת הערר נמסר כי התלונה המקורית של לואיס נמצאת בבדיקה מחודשת, מכיוון שהטיפול בה "לא היה הולם".

דובר האוניברסיטה אמר ל"גרדיאן" כי "אנחנו מודאגים מאד מכל טענה לאנטישמיות, אנחנו רוצים שכל הסטודנטים שלנו ירגישו רצויים בלימודים".

אנטישמיות בלונדון סטודנט יהודי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד