כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
הבין את החשיבות

צפו: הפקח הגוי מצא דפי חומש מפוזרים וליקט אותם

פקח גוי מצא דפי חומש מפוזרים לאורך רחוב בברוקלין והתקשר לחבר המועצה החרדי חיים דייטש בכדי להיוועץ כיצד לנהוג בהם. דייטש סיפר על כך בחשבון הטוויטר שלו כולל תיעוד מהגוי שמספר איך גילה את הדפים והבין כי הם בעלי ערך קדוש

צפו: הפקח הגוי מצא דפי חומש מפוזרים וליקט אותם
הפקח שמצא את החומש צילום: באדיבות המצלם

פקח גוי המשרת בברוקלין גילה דפים קדושים מפוזרים על הרצפה שהתבררו כחמישה חומשי תורה, החל ללקט אותם לאורך הרחוב ואף התייעץ עם חבר חרדי מה לעשות עם הממצאים.

חיים דייטש, חבר מועצה חרדי מברוקלין, פרסם בחשבון הטוויטר שלו תיעוד מרגש שבו נראה פקח גוי שמחזיק חומש שמצא ברחוב, ומספר כי אותו פקח חיי אליו כדי להיוועץ עמו מה לעשות עם הספר שהבין את חשיבותו וקדושתו.

דייטש כתב: "הפקח היה בנסיעה על אופניים וראה דפים יהודים קדושים מפוזרים ברחוב, הוא אסף אותם ואז התקשר אלי כדי לבדוק איך אפשר לכבד את הספר הקדוש, וואו, תראו אותו".

הפקח סיפר כי הוא נסע על האופניים ברחוב להנאתו, ולפתע הוא ראה ספר על הרצפה עם דפים מפוזרים, הוא ניגש לראות במה מדובר, והבין כי מדובר ב"ספר התורה של היהודים שהוא קדוש". כך סיפר הפקח. "אני ראיתי שזה קדוש, גם חלק מהספר בשפה האנגלית, ראיתי שהדפים מפוזרים בכל האזור, ירדתי מהאופניים והתחלתי לאסוף את כל הדפים, עשיתי סיבוב כדי לוודא שאין עוד דפים, שהשתרעו על כל הצומת"

"אני מקווה שהצלחתי לאסוף את כל הדפים", סיפר הפקח, "אני לא חושב שמישהו זרק את זה בכוונה ככה, כנראה מישהו הניח את זה לרגע על רכב, והוא שכח מזה".

חומש פקח עירוני חיים דייטש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד