י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
מתכונת דרייב אין

בגלל הקורונה: חגגו סיום משניות ברכבים • צפו

מאות ילדים והוריהם חגגו סיום משניות של מצטייני מוסדות החינוך במנצ'סטר שבאנגליה במתכונת דרייב אין. כמאתיים רכבים חנו במתחם ענקי של רשת המזון טסקו וצפו במעמד באמצעות מסכים וגם, תחנת רדיו ייעודית שהוקמה לכבוד המאורע | ומי הזוכים המאושרים? 

בגלל הקורונה: חגגו סיום משניות ברכבים • צפו
סיום משניות במתוכנת דרייב אין במנצ'סטר צילום: LAWRENCE PURCELL

כ-200 מכוניות ובהן כ-1000 איש ועוד אלפי אנשים ברחבי העולם, צפו בשידור חי במעמד סיום המשניות של פרחי מנצ'סטר.

עקב נגיף הקורונה המשתולל בעוצמה ברחבי בריטניה, התקיים השנה סיום המשניות תחת המגבלות, על הבמה עמדו הילדים ושרו שירי רגש, הנואמים נאמו כאילו עומדים מולם אלפי איש, אך אלו היו בתוך הרכבים בחוץ, לצד אלפים נוספים שצפו בבית מול המסך.

בתוך הרכבים, האזינו המשתתפים לנאומים והביצועים באמצעות תחנת רדיו ייעודית שהוקמה במיוחד למעמד הסיום. וכך התאפשר לאנשים להרגיש קצת מהאווירה המתרחשת על הבמה.

אחד המארגנים אמר ל'בחדרי חרדים' כי למרות השתוללות נגיף הקורונה וההגבלות, ההנהלה לא רצתה לאכזב את הילדים. "הם התאמצו כל כך קשה בזמנים לא פשוטים, למדו ושיננו משניות, זה לא שילדים הלכו ללמוד אחד עם השני, לילדים השנה היה קשה יותר, הם למדו לבד בלי חברותות, אבל עדיין הם הצליחו, אז כדי לחזק את רוחם החלטנו לעשות מאמץ ובכל זאת לקיים סיום גדול ככל האפשר על פי כל ההנחיות של הממשלה".

עסקנים שכרו את החניון הענק של חברת 'טסקו' - רשת מזון ענקית בפרסטוויץ, מחוז במאנצ'סטר, אנגליה.

הזוכים בפרס הראשון המשותף היו יוסי הלפרין ואהרון יהושע שוורץ, שלמדו שניהם 502 משניות בעל פה, משה רויד זכה בפרס שני עם 431 משניות ובן ציון רוט הגיע למקום השלישי עם 410 משניות.

 

סיום משניות דרייב אין קורונה מנצ'סטר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד