י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
מוכנים?

ב-20 שניות: בני גנץ מסכם את 2020 • צפו

"ונמשיך גם בשנה הבאה", כך מסיים בני גנץ בתום 20 שניות של סרטון, בו הוא בחר למנות את הישגיו לאורך שנת 2020 מאז בחר להיכנס לממשלת נתניהו. משהו שנראה כמו פתיחת הקמפיין לכנסת ה-24, תוך התעלמות מהעריקות, העזיבות ומיעוט המנדטים סביב אחוז החסימה • צפו

ב-20 שניות: בני גנץ מסכם את 2020 • צפו
בני גנץ בלשכתו צילום: מתוך סרטון התעמולה

גם אחרי העזיבה התשיעית אמש (חמישי) יו"ר 'כחול לבן' בני גנץ לא מתרגש ופותח רשמית בקמפיין בחירות לכנסת ה-24, כשבסקרים האחרונים שפורסמו ביום רביעי האחרון הוא עומד על גבול אחוז החסימה.

אמש, שעות לפני תום השנה האזרחית, פרסם בני גנץ סרטון בו הוא נראה משועשע ומסכם בעשרים שניות את עשייתו הפוליטית לאורך שנת 2020. 

בתוך כך, אמש התרבו העיתונאים שיעצו ברשתות החברתיות לבני גנץ להציל את כבודו האחרון ולפרוש מהחיים הפוליטיים ולא להסתכן בתוצאה מתחת לאחוז החסימה ולהתבזות לדיראון עולם. 

רק אתמול הצטרפו שני עוזבים, שר המדע יזהר שי וח"כ רם שפע המשמש כיו"ר ועדת החינוך של הכנסת. אלה הצטרפו לשר החוץ גבי אשכנזי, לשר המשפטים אבי ניסנקורן והח"כים; אסף זמיר, מיקי חיימוביץ, מיכל קוטלר-וונטש, עינב קבאלה והילה שי וואזן.

השרים מטעם 'כחול לבן', שעדיין נותרו איתו ובממשלה, נכון להבוקר (שישי), הם; שר החקלאות אלון שוסטר, שרת התיירות אורית פרקש הכהן, השרה לשוויון חברתי מירב כהן, השר לעניינים אסטרטגיים מיכאל ביטון, שר התרבות חילי טרופר, שרת התפוצות עומר ינקלביץ', שרת הקליטה פנינה תמנו-שטה והשר בני גנץ כמובן, שמחזיק לעת עתה בתיקי הביטחון, המשפטים והתקשורת.

למרבה האבסורד, הח"כ הבודד שנותר בכנסת מטעם 'כחול לבן' הוא ח"כ איתן גינזבורג - המכהן כיו"ר הסיעה וכיו"ר ועדת הכנסת. 

בני גנץ בחירות 2021 סיכום שנה מפלגת כחול לבן בחירות לכנסת ה 24

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד