ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
"עשה מכירת חיסול"

ניסנקורן תוקף את גנץ: "ההסכמות בין הצדדים היו לא פחות ממטורפות"

לאחר שהתקבע בביתו הפוליטי החדש לצד ראש עיריית ת"א רון חולדאי, מתפנה השר לשעבר ניסנקורן לתקוף את שותפו עד לא מזמן בני גנץ לטובת קמפיין הבחירות. "מאחורי גבי התנהל משא ומתן בין גנץ לנתניהו על ראשם של שומרי הסף, על ריקון סמכויות שר המשפטים"

ניסנקורן תוקף את גנץ: "ההסכמות בין הצדדים היו לא פחות ממטורפות"
אבי ניסנקורן כיו"ר הוועדה המסדרת צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

לאחר שעזב את כחול לבן בטריקת דלת והצטרף למפלגתו החדשה של חולדאי, שר המשפטים לשעבר אבי ניסנקורן יוצא למתקפה נגד יו"ר מפלגתו לשעבר בני גנץ ומאשים אותו שניסה לפגוע בשומרי הסף.

"בעת האחרונה, בשיחות עם בני, הלכו והתחדדו המחלוקות בנינו", כתב היום (שישי) השר לשעבר ניסנקורן בפוסט שסיכם את השבוע, בו הוא מאשים את גנץ כי "מאחורי גבי התנהל משא ומתן בין גנץ לנתניהו על ראשם של שומרי הסף, על ריקון סמכויות שר המשפטים. ההסכמות בין הצדדים היו לא פחות ממטורפות".

ניסנקורן הדגיש כי עמד כחומת מגן בין גנץ ונתניהו למערכת המשפט: "מנעתי את העסקה האיומה. אני לא מתכוון להתנצל על כך, להיפך. מי שרקם את המזימה הוא שצריך לספק הסברים לציבור.", כך גם, "בני סיפר שאינו שולל שיתוף פעולה עם ימינה". לדברי ניסנקורן, "למרות הלחצים סירבתי להוביל לפיצול סיעת כחול לבן".

ניסנקורן סיים את הפוסט בקו שהוא מוביל במהלך קמפיין הבחירות, שאמר: "כשזה נוגע ליסודות הדמוקרטיה הישראלית, אין לנו פריווילגיה להתקפל".

בכחול לבן השיבו במתקפה לטענות של בכיר המפלגה עד לימים האחרונים: "אבי ניסנקורן עשה מכירת חיסול של משרד המשפטים למען עתידו הפוליטי. אין גבול לשקרים. כחול לבן לא תוותר על סמכויות משרד המשפטים בשום מחיר".

אבי ניסנקורן בני גנץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד