י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"בהיקפים גדולים מאוד"

בנט תוקף: "המוטציה חדרה לישראל באשמת הממשלה"

"המוטציה הבריטית חדרה לישראל בגלל שהממשלה לא בדקה את הנכנסים לישראל כפי שהתרענו", כך מאשים יושב ראש 'ימינה' את הממשלה בעקבות עדכון כי בישראל כבר נמצאו עשרות חולי המוטציה

בנט תוקף: "המוטציה חדרה לישראל באשמת הממשלה"
נפתלי בנט צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בסרטון שפרסם ערב השבת, האשים השר לשעבר והמועמד לראשות הממשלה נפתלי בנט את הממשלה בכך שלא מנעה את כניסתה של המוטציה הבריטית לישראל.

"למרות אינספור התרעות שלנו לממשלה לבדוק כל נוסע הנכנס לישראל לפני עליה למטוס בחו"ל (72 שעות לפני) ועם נחיתה בארץ", אומר בנט, "הממשלה לא עשתה את זה ולכן המוטציה הבריטית חדרה למדינה ונמצאת במדינה באופן מפוזר בהיקפים גדולים מאוד".

"המשמעות היא פשוטה", קובע בנט, "הגל השלישי עלול להיות תלול הרבה יותר מהגל הראשון והשני כי גם הצעירים נדבקים בהיקפים הרבה יותר גבוהים בגלל מבנה הנגיף והמוטציה". לדבריו, "אנחנו לא יודעים את ההשלכות ארוכות הטווח של המוטציה הבריטית".

בקמפיין 'הליכוד' הגיבו להאשמות שהטיח בנט ומסרו: "בניגוד לטענתו של בנט, ראש הממשלה סגר את השמים תוך 24 שעות מקבלת ההודעה מארגון הבריאות העולמי על המוטציה הבריטית. מיליוני החיסונים שהביא ראש הממשלה הפכו את ישראל לאלופת העולם בחיסונים שיחזירו את החיים למסלולם ויוציאו את ישראל ראשונה ממשבר הקורונה".

נפתלי בנט קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד