ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
לא נותן קרדיט

ח"כ יאיר גולן: מבצע החיסונים הוא הישג אדיר של השמאל

בעוד שישנם בשמאל מי שמישירים מבט ומצדיעים לנתניהו על הבאת מיליוני חיסונים ארצה, מנגד יש כאלה התולים את ההצלחה בקופות החולים שראשיתן נטועה עמוק במפלגות השמאל, ולא בטלפונים ב-2 בלילה למנכ"ל חברת פייזר

ח"כ יאיר גולן: מבצע החיסונים הוא הישג אדיר של השמאל
ח"כ יאיר גולן צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

מבצע החיסונים 'לתת כתף' ממשיך במלוא עוזו, וזאת במקביל למערכת בחירות שנהיית סוערת מיום ליום, כמו כל ראשי המפלגות, גם בליכוד משתמשים בנגיף הקורונה כמקפצה פוליטית, כשעל פי הדיווחים נתניהו בונה על כך שהציבור יהיה מרוצה ממצבה של מדינת ישאל בכלל ובפרט מול מצבן של שאר מדינות העולם, שעדיין יתבוססו בנגיף.

עוד לפני שהוכרזו הבחירות, החל מאבק עז בין הימין לשמאל בישראל על שאלת הקרדיט לכמות החיסונים הגדולה שכבר נחתה בישראל, ובעוד שישנם בשמאל מי שמישירים מבט ומצדיעים לנתניהו ישנם כאלה התולים את ההצלחה בקופות החולים שראשיתן נטועה עמוק במפלגות השמאל.

בציוץ שפרסם הבוקר (ראשון) כתב חבר הכנסת יאיר גולן "אגיד זאת שוב, מבצע החיסונים הוא הישג אדיר של השמאל. חברת פייזר העבירה מיליוני חיסונים לישראל בזכות מערך קופ״ח המצוין שלנו, מערך שהוקם ע״י השמאל. פייזר העבירה לנו את החיסונים משום שלקופ״ח מאגר מידע אדיר לגבי מיליוני ישראלים".

לסיכום הצהיר חבר הכנסת גולן "אנחנו פיילוט עולמי לקורונה לא בזכות נתניהו, אלא השמאל".

בתגובה לציוץ הבוקר היו מי שהזכירו לו את דבריו בגל הראשון בראיון לרדיו תל אביב בחודש מרץ בשנה שחלפה "ניצול משבר הקורונה הוא אחיזת עיניים, אני לא חושב שזה כזה משבר נורא. לטיפול בקורונה יש מערכת מקצועית שלא צריכה את נתניהו כדי לקבל החלטות בצורה מקצועית שקולה וראויה" אמר גולן.

יאיר גולן קורונה קופות חולים חברת פייזר ראש הממשלה בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד