י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"מפחדים להכריז על סגר בביתר או ב"ב"

בישראל ביתנו מאתגרים את נתניהו: נכנע ולא משליט סדר על החרדים

בצל הדיון בממשלה סביב הקשחת המגבלות בעקבות התחלואה הגואה וסגירת כלל מוסדות החינוך, בישראל ביתנו מנצלים את הסיטואציה ומאתגרים את ראש הממשלה. ליברמן טוען כי ראש הממשלה חושש להתעמת עם החרדים ובשל כך פוגע בציבור הישראלי

בישראל ביתנו מאתגרים את נתניהו: נכנע ולא משליט סדר על החרדים
אביגדור ליברמן צילום: פלאש90

כשברקע הדיון המחודש על הטלת סגר מהודק יותר שיכלול את סגירת מוסדות החינוך, היום (ראשון) מנסים ב'ישראל ביתנו' לאתגר את ראש הממשלה בנימין נתניהו לפקח גם על הנעשה בציבור החרדי והערבי.

חבר הכנסת אביגדור ליברמן אמר היום: "סגר ה"ישראבלוף" הנוכחי רומס ברגל גסה את המסחר והעסקים והכול בגלל כניעת נתניהו לליצמן, דרעי ומנסור עבאס והסירוב להשליט סדר במגזר הערבי והחרדי".

‏ליברמן טען כי "אין היגיון בהטלת עונשים כבדים על כלל הציבור. סגרים ממוקדים אך ורק בערים אדומות זו הנוסחה, גם אם יהדות התורה, ש"ס ורע"מ פחות מתחברות אליה".

ח"כ עודד פורר. צילום: דוברות המליאה

חבר הכנסת עודד פורר תקף אף הוא, וכתב בטוויטר: "נתניהו ואדלשטיין מפחדים להכריז על סגר בביתר עילית או בני-ברק, אז הם רוצים לסגור את כל המדינה. האינטרסים הפוליטיים של ליצמן ודרעי מנהלים כאן את החלטות הממשלה וגוררים את הציבור הישראלי לפשיטת רגל, רק בגלל שנתניהו מפחד להתעמת איתם".

פורר הוסיף וטען כי "בדרך הם גם פוגעים קשות בציבור אותו הם מייצגים". לדברי פורר, "הגיע הזמן שתקום כאן ממשלה שלא תהיה כפופה לליצמן ודרעי, אלא לשכל הישר ולאינטרס של הציבור הכללי".

ישראל ביתנו אביגדור ליברמן עודד פורר סגר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד