י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
השתמשו בי כדי לנגח

המתחסן המיליון מכחיש: לא הורשעתי ברצח; אתבע את המפיצים

אחרי שתושב אום אל פאחם צולם עם ראש הממשלה תחת התואר 'המתחסן המיליון', דווח הבוקר כי הוא אסיר משוחרר שריצה 2 עשורים מאחורי סורג ובריח באשמת רצח | הוא יוצא למתקפת הכחשה ומזהיר: "אתבע את מי שאמר את זה"

המתחסן המיליון מכחיש: לא הורשעתי ברצח; אתבע את המפיצים
מוחמד עבד אלווהב ג'בארין צילום: צילום מסך

מבצע החיסונים נגד נגיף הקורונה 'לתת כתף' בעיצומו, וביממה האחרונה מתלווה לו סערה של ממש עם החשיפה כי האזרח מאום אל פאחם מוחמד עבד אלווהב ג'בארין שצולם עם ראש הממשלה תחת התואר 'המתחסן המיליון' הוא בעצם אסיר משוחרר שריצה 2 עשורים מאחורי סורג ובריח בעוון רצח.

בשיחה עם 'כאן חדשות' חושפי הידיעה, הכחיש ג'בארין את הדיווח ואמר: "זה שקר שאני ישבתי על רצח, שמישהו יביא הוכחה שאני ישבתי על רצח, אני ישבתי על שוד ישבתי על החזקת נשק, השתחררתי כבר בשנת 1992, אין לי עבר, אני בן אדם נקי, יש לי ילדים יש לי נכדים, אני בן אדם בן 66 פלוס, זה כבר ירד".

עוד הוסיף ג'בארין ושחזר את רגע החיסון לצד רה"מ: "הצטלמנו ביחד, זה הכול, נגמר העניין. אמרתי לו שאני מקווה שאני ארוויח את המיליון, אז הוא צחק, והלכתי. הכל היה טוב ויפה, עד היום בבוקר שהתחילו ההכפשות, 'רוצח יושב עם רוצח' רוצים להכפיש את נתניהו דרכי".

בראיון לגל"צ הצהיר ג'אברין: "ישבתי בכלא, כמו מיליון אנשים שישבו בכלא מקום המדינה. לא הורשעתי ברצח, אני עומד לתבוע את מי שאמר את זה. השתמשו בי כדי לנגח את ראש הממשלה".

אום אל פאחם בנימין נתניהו תאגיד השידור הציבורי רוצח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד