י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
לא עלינו

קורע לב: זעקת האלמנה הטרייה רבקה גולדברג

זעקה כזו עוד לא נשמעה, זעקה כזו אמורה להדאיג כל אחד. האלמנה הטרייה רבקה גולדברג שתחי' זועקת לעזרה מהבית האבל, רק לפני כשבוע היא לוותה בדרכו האחרונה את בעלה הגדול שהלך לעולמו לאחר יסורים קשים. כעת, על סף ייאוש היא זועקת, ממש מתחננת, היא חייבת את העזרה שלנו

קורע לב: זעקת האלמנה הטרייה רבקה גולדברג
בבית האבלים צילום: קופת העיר

לפני כשבוע בני ברק כולה התעטפה באבל כבד, בלב כאוב עד דיכדוכה של נפש הם ליוו בדרכו האחרונה את האברך המופלג הגאון רבי אברהם ישעיהו גולדברג זצ''ל מחשובי האברכים בעיר התורה והחסידות שכך ביום בהיר אחד השיב את נשמתו הטהורה ליוצרה.

אנא, אל תאטמו אוזנכם לזעקת האלמנה ותפתחו את ליבכם>>>

האבל היה כבד, אבל המשפחה ובעיקר האלמנה, רבקה גולדברג מסרבים לחזור לשגרה, המצב קשה מנשוא, האבל ניכר בכל פינה מפינות הבית, הם לא יודעים כיצד להמשיך לא יודעים כיצד להתמודד עם הקושי הנוראי שנחת עליהם במפתיע, פשוט מסרבים להאמין, מסרבים להאמין שאבא היקר היה ואיננו.

והאלמנה הטרייה, רבקה גולדברג שתחי' יושבת שם בבית הצפוף, עיניה מלאות בדמעות והיא מתקשה להביט בעיניהם של ילדיה, עשרה במספר, היא פשוט לא יכולה להכיל את הקושי הזה, לא מסוגלת להתמודד עם הנורא מכל שהגיע ככה ביום בהיר אחד.

כי הרי רק לפני רגע בעלה הגדול היה כאן לצידה, רק לפני רגע בעלה תמך, עזר, ועסק בכל מה שהבית היה צריך, הבית כולו נשען על כתפיו הצרות, אבל אז ברגע אחד הוא השיב את נשמתו הטהורה ליוצרה לאחר שנות ייסורים קשים.

אנא, אל תאטמו אוזנכם לזעקת האלמנה ותפתחו את ליבכם>>>

בכל שנות ייסוריו, היא, האלמנה הטרייה הייתה שם לצידו היא עסקה בפרנסה בכדי להביא טרף לביתה, בכדי שבעלה יוכל להמשיך ולהגות בתורה הקדושה כאוות וכמשאת נפשו, היא עמדה שם מנגד, עזרה תמכה, ופרנסה את בני הבית, אבל פטירתו הכתה כרעם ביום בהיר.

כוחותיה כבר לא עיה, זהו זה, היא מרגישה שהיא עומדת להישבר, שהיא על סף ייאוש, אין לה כבר כח, הדמעות זולגות מעיניה ללא הרף, היא לא מסוגלת לעמוד בזה, בעלה היקר שהיה שם לצידה לאורך כל השנים, היה ואיננו.

הבית עומד לקרוס, האלמנה עומדת להישבר, ברגע האחרון ועל סף ייאוש של ממש, האלמנה, רבקה גולדברג פונה לעזרתכם, היא פשוט זועקת, מתחננת שתבואו ותעזרו למשפחה האבלה, תעזרו לה להתמודד עם הקושי הזה, תעזרו לה לעבור את התקופה הנוראית הזו, תעזרו לה בכדי שיהיה לה כוח לגדל את היתומים.

אנא, אל תאטמו אוזנכם לזעקת האלמנה ותפתחו את ליבכם>>>

אלמנה גולדברג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד