י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
נמשך המצוד אחד המפגעים

בעלה של הפצועה מתאו בכלא: "היא אישה חזקה"

כוחות הביטחון ממשיכים בשעה זו במצוד אחר מבצעי פיגוע האבנים סמוך ליישוב חלמיש בו נפגעה קשה רבקה טייטל, רעייתו של אסיר העולם ג'ק טייטל שמרצה שני מאסרי עולם בגין רצח פלסטינים | מתאו בכלא הוא אומר כי אישתו חזקה ומבקש שחרור כדי לשהות לצד רעייתו בבית החולים

בעלה של הפצועה מתאו בכלא: "היא אישה חזקה"
המחבל היהודי ג'ק טייטל צילום: Abir Sultan/Flash 90

כוחות צה"ל ממשיכים בשעה זו (ראשון) לבצע מצוד אחר החשודים ביידוי האבנים לעבר רכבה של רבקה טייטל - אשתו של ג'ק טייטל שמרצה שני מאסרי עולם על רצח פלסטינים - שנפצעה באירוע באורח קשה. על פי דיווחים בכלי התקשורת הפלסטיניים, אחד החשודים בביצוע הפיגוע נתפס על ידי כוחות הביטחון. מנגד, גורמים בצה"ל הכחישו את הדיווח.

במקביל, בעלה של רבקה, ג'ק טייטל, דרש מהנהלת כלא איילון לשחררו במטרה להיות לצד אשתו בבית החולים. בשיחה עם כתב 'חדשות 13' אמר טייטל: "היא אישה חזקה, הכול יהיה בסדר. מאמין בקדוש ברוך הוא". במכתב הדרישה ששיגר עורך דינו להנהלת הכלא נכתב כי מדובר בבקשה הומניטרית, ועל יש לשחררו.

האירוע הקשה התרחש היום בצהריים סמוך לשעה 14:00, אז נמסר למד"א על יידוי אבנים לעבר רכב בכביש 465 סמוך לכניסה לחלמיש. "חובשים ופראמדיקים של מד"א בסיוע כוח רפואה של צה"ל מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח שיבא בתל השומר אישה כבת 30 במצב קשה עם חבלת ראש בהכרה", נמסר.

אחיותיה של רבקה השוהות לידה בבית החולים מסרו כי "מצבה לא טוב". לדבריהן, "היא מתקשרת איתנו אבל לא במילים, היא לא מצליחה לדבר. היא סובלת מפגיעת ראש אבל אנחנו אופטימיים, ראינו הרבה ניסים, נתפלל עליה ביחד ונקווה לטוב. יותר מזה אנחנו לא יודעים, מחכים לרופאים שיעדכנו ושיחליטו מה לעשות".

האחיות הוסיפו כי "זו לא פעם ראשונה שאנחנו במצב הזה, זו הפעם השנייה שהמשפחה שלנו נפגעת מטרור. זו הפעם השנייה שזה מכה בנו. משה, בעלה של שרה, נפצע לפני 12 שנים בפיגוע ירי והתעוור כתוצאה מכך. ברור שזה היה מקרי לחלוטין שפגעו דווקא בה, לא מדובר במעשה נקם ולא בשום דבר. מספיק שאנחנו יהודים וזה מספיק בשבילם. זה רנדומלי לחלוטין, בני עוולה שלא מחפשים משהו ספציפי".

טייטל הורשע בשנת 2013 לאחר שהודה ברצח שני פלסטינים ב-1997, אחד מהם רועה צאן, ונהג מונית ממזרח ירושלים. בנוסף הואשם בחבלה בכוונה מחמירה בעקבות הנחת מטען סמוך לדלת ביתו של פרופסור זאב שטרנהל וכן בביצוע עבירות נשק ובהסתה לאלימות וטרור בשורת אירועים. בית המשפט גזר עליו שני מאסרי עולם ושלושים שנות מאסר נוספות. ערעורו נדחה על ידי בית המשפט העליון.

ג'ק טייטל פיגוע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד