י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
כתב האישום המתוקן

ח"כ קרעי מטריל: "אסגיר את עצמי למשטרה"

אחרי שהפרקליטות הגישה לבית המשפט את כתב האישום המתוקן נגד ראש הממשלה נתניהו בפרשת 4000, חבר הכנסת קרעי מטריל את מערכת המשפט ומודיע כי הוא מסגיר את עצמו למשטרה בגין "עבודתו מול התקשורת" | קרעי קורא לח"כים נוספים לנהוג כך

ח"כ קרעי מטריל: "אסגיר את עצמי למשטרה"
שלמה קרעי/בנימין נתניהו צילום: הדס פרוש/יונתן זינדל, פלאש 90

אחרי שהפרקליטות הגישה את כתב האישום המתוקן של ראש הממשלה לאור דרישת בית המשפט, חבר הכנסת שלמה קרעי מטריל את המשטרה, ומודיע הערב (ראשון) כי הוא צפוי להסגיר את עצמו למשטרה בעקבות "עבודתו עם התקשורת".

בלשכת חה"כ שלמה קרעי עדכנו כי "לאור כתב האישום המתוקן נגד ראש הממשלה נתניהו בתיק "4000", החליט חה"כ ד"ר שלמה קרעי מהליכוד להסגיר את עצמו למשטרה". לדבריו זאת ״עקב התעקשותו מול אמצעי תקשורת שונים לצטט את חה"כ קרעי - דרישות שהתקבלו בהיענות חריגה".

עוד נמסר כי "חה"כ קרעי קורא גם לשאר חברי הכנסת לעשות כך, שהרי כולנו פושעים לפי כתב האישום, וכנבחרי ציבור יש לשמש דוגמה אישית לציבור".

המדינה הגישה היום לבית המשפט המחוזי בירושלים כתב אישום מתוקן נגד ראש הממשלה נתניהו ובני הזוג אלוביץ' בתיקי האלפים, ובו תיקון לאישום הראשון בהתאם להחלטת בית המשפט המחוזי לפני כשבועיים. כזכור, בית המשפט המחוזי קיבל חלק מטענותיהם של נתניהו ואלוביץ' והורה לפרקליטות לתקן את כתב האישום.

על פי כתב האישום, "בתקופות הרלוונטיות לאישום הראשון התקיימה בין ראש הממשלה בנימין נתניהו, לבין הנאשמים שאול אלוביץ' ואיריס אלוביץ', בעל השליטה בקבוצת בזק ורעייתו, מערכת יחסים שוחדית של "תן וקח".

"מערכת יחסים זו", נכתב בכתב האישום המחודש, "כללה דרישות והתערבויות בסיקור תקשורתי בדרכים שונות באתר וואלה שבשליטת בזק, היענות חריגה לדרישות אלה ו"צנזורה עצמית" שנעשתה באתר על רקע הדרישות האמורות, זאת, כנגד הציפייה שבתמורה לכך נתניהו יקדם עבור בני הזוג אלוביץ' אינטרסים כלכליים משמעותיים; ואכן בתמורה למתת ביצע נתניהו פעולות שלטוניות שהיו בעלות חשיבות מכרעת לאלוביץ' ורעייתו והיטיבו עמם ועם העסקים שבשליטת אלוביץ'".

שלמה קרעי בנימין נתניהו תיק 4000

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד