י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
ש"ס משניות בשנה

צפו בשידור חוזר: מעמד סיום סדר מועד בבנייני האומה

עם פטירת אמם יצאו בני משפחת הלפרין במיזם מיוחד של לימוד ש"ס משניות בשנה אחת • הערב מעמד סיום סדר מועד בבנייני האומה, בהשתתפות בעלי המנגנים זאנוויל ויינברגר חיים ישראל עמירן דביר ועוד • צפו בשידור החוזר

צפו בשידור חוזר: מעמד סיום סדר מועד בבנייני האומה
סיום הש''ס בשנה צילום: באדיבות המצלם

בתום ימי השבעה על מות אימם, יצאו בניו של רפאל הלפרין ז"ל מגדולי עסקני היהדות החרדית במיזם מיוחד 'לסיים את כל שישה סדרי משנה' בתוך השנה לפטירתה. תחילת הלימוד היה בראש השנה תשפ"א וסיום הלימוד בראש השנה תשפ"ב הבעל"ט, הערב (ראשון) הם עורכים מעמד מיוחד לציון סיום סדר מועד.

בתיאור המיזם כתבו האחים לבית הלפרין: "חבר יקר, החל מראש השנה מתחילים להשקיע 15 דקות ביום וזוכים לסיים את ש"ס משניות בשנה. השקעה בטוחה, עם שכר לימוד תורה, הלימוד מתבצע דרך כרך אחד  המחולק לדף ליום".

כזכור, ימים ספורים לפני ראש השנה הלכה לעולמה האישה החשובה מר ברטינה סימונה הלפרין ע"ה לאחר שחלתה במחלה הקשה. ומכריה ספרו ל'בחדרי חרדים' על היותה אשת חבר, אשת חיל, ורבת פעלים שהרבתה במעשי צדקה וחסד.

"יש קנה עולמו בשעה אחת" הדגישו האחים במודעה, "מוזמנים להצטרף למיזם, לע"נ אימנו היקרה. ולקבל ספר חינם בלינק המצורף" מזמינים האחים את הציבור הרחב.

משפחת הלפרין שידור חי בחדרי חרדים ששה סדרי משנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד