ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
אפשר להיכנס בחרדים

שוב, עמית סגל נגד יאיר גולן: "גאון אסטרטגי"

עמית סגל שוב מקניט את חבר הכנסת יאיר גולן, הערב היה זה גולן שהצית את סגל לאחר שצייץ כי המוסדות החרדים והערבים צריכים להיות מטופלים נקודתית, ולאחר זמן קצר מחק את הערבים מהציוץ. לסגל זה כבר הספיק

שוב, עמית סגל נגד יאיר גולן: "גאון אסטרטגי"
עמית סגל/יאיר גולן צילום: פלאש 90

כשהפוליטיקה והקורונה מתערבבים: חבר הכנסת יאיר גולן ביקש לתקוף הערב (ראשון) את ראש הממשלה על כך שההחלטות אותן הוא מוביל נגועים ב'הטייה פוליטית', מבלי משים לב הוא לא הבחין שהוא עצמו עושה זאת. מי שעלה עליו ומיהר לתקוף הוא היריב הוותיק העיתונאי הבכיר עמית סגל.

הסערה החלה עת כתב יאיר גולן בחשבון הטוויטר שלו: "50% מהתחלואה במערכת החינוך מקורו בחברה החרדית, עוד 15% הוא מצפון הארץ, נוסח מכובס לחברה הערבית. שאר 35% מתחלקים על פני כל הארץ. לא צריך לסגור הכל אלא לדייק בסגירת מוסדות חינוך שיש בהם תחלואה ניכרת".

כעבור זמן קצר הבין גולן שהוא הזכיר את הערבים בתוך חולי הקורונה ומיד תיקן את הציון לכדהלן: "‏50% מהתחלואה במערכת החינוך מקורו בחברה החרדית. לא צריך לסגור הכל אלא לדייק בסגירת מוסדות חינוך שיש בהם תחלואה ניכרת. כל השאר צריך לפעול כרגיל עם מתן עדיפות ללמידה בקפסולות, למידה באוויר הפתוח, או בכיתות מאווררות היטב".

עוד תקף גולן "‏צריך להפסיק לאלתר את הגזרות הכוללות, ולהתמקד במוקדי תחלואה. רק עניין אחד צריך להיות כוללני ומוחלט: קבלת החלטות ללא שום הטיה פוליטית. ביבי הביתה!".

סגל הבחין במחיקה והתיקון ותקף ישירות את חבר הכנסת גולן "תמיד חלמתם להבין איך פועלים הגאונים האסטרטגיים מאחורי הפוליטיקה שלנו? הצטרפו אליי אל ליבת העשייה, מקצועני המקצוענים או בקיצור - אל חשבון הטויטר של יאיר גולן". תוך צירוף תמונת הציוץ שהספיק להימחק.

סגל המשיך "אבל בשלב הזה, מן הסתם, מקבל גולן עדכון באוזנייה שמרצ פונה גם לקהל ערבי. אך הערב שוריינה שם מועמדת צפונית, נוסח מכובס לערבית. גולן מחק אם כך את הציוץ לצורך מקצה שיפורים. בירור זריז מעלה שאין חרדי ברשימת מרצ הקרובה. אז אפשר להיכנס בחרדים. וזו רבותיי הגאונות האסטרטגית שהביאה מועמד בטוח לרמטכ"ל מקום אחד בלבד לפני פעילה אלמונית מהצפון וחבר כנסת לשעבר צפוני, שהוא בעצם מכפר קאסם שבשרון אבל הוא צפוני במובן שהוא ערבי. לא צפוני צפוני, צפוני מרכזי כזה".

זו לא הפעם הראשונה שסגל מתקוטט עם גולן במהלך השידור החגיגי בערוץ 12, לרגל ההסכם ההיסטורי בין ישראל לאיחוד האמירויות. התגלע עימות בין סגל לולן. כאשר במהלך דברי הפרשנות שלו להסכם, הסביר סגל ואמר: " יש עוד דבר אחד משמעותי. מטיחים הרבה בישראלים ובמדינת ישראל, שזו מדינה גזענית שונאת ערבים, יש פה חבר כנסת שאפילו עשה מזה קריירה..." עקץ סגל את חבר הכנסת גולן, והוסיף "ההסכם חושף את האמת, בניגוד להשמצות של יאיר גולן וחבריו, ישראל איננה גזענית ולא שונאת ערבים. היא שונאת מחבלים, ואוהבת שלום חם עם מי שחפץ בשלומנו".

חבר הכנסת גולן התפרץ לדבריו של סגל וצעק: "הימין שונא ערבים". סגל לא נשאר חייב והגיב לו בציניות: "כל הימין שונא ערבים". גולן מצידו השיב לו: "אתה בוודאי, לא כל הימין". סגל גיחך ואמר: "נכון, אני שונא ערבים. מאוד".

בהמשך לדברים אלו הרצין סגל ואמר ליאיר גולן: "אגב, לא אי הדיוק הראשון שלך בדקות האחרונות". "הסוף היה מדוייק..." השיב גולן. עמית סגל מצידו הזמין את גולן להמשיך את הויכוח בבית המשפט, ללא חסינותו של גולן כח"כ. "אם תסיר את חסינותך הפרלמנטרית אשמח לבדוק את זה בית משפט". סיכם סגל.

עמית סגל יאיר גולן קורונה חרדים ערבים מרצ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד