י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
בהשראת המפלגה המיתולוגית

הרשימה מתארכת: ראש המוסד לשעבר מקים מפלגה חדשה

על חורבות מפלגת הגמלאים מקים בימים אלו ראש המוסד וחבר הכנסת לשעבר דני יתום מפלגת ימין מרכז חדשה • מטרת המפלגה: לדאוג לרווחת הקשישים בישראל 

הרשימה מתארכת: ראש המוסד לשעבר מקים מפלגה חדשה
הרמס"ד לשעבר דני יתום צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90

אלוף בצה"ל במילואים, ראש המוסד וחבר כנסת מטעם מפלגת העבודה לשעבר דני יתום מתעתד להקים מפלגה חדשה שתתמודד לכנסת במערכת הבחירות הקרובה.

על פי הדיווחים יתום בן ה-75 מכוון להקמת מפלגת ימין מרכז שתעסוק בעיקר ברווחת בני הגיל השלישי בישראל, מפלגה שתיוסד על חורבות מפלגת הגימלאים המיתולוגית.

עוד דווח כי ברשימת המפלגה החדשה צפויים להתמודד הפרופסור אסא כשר, הכלכלן שלמה מעוז, ורחל אדטו-לוי שכיהנה כחברת כנסת בכנסת ה-18 מטעם המפלגות קדימה והתנועה.

יתום עצמו לא הכחיש את הדיווחים וכתב בחשבון הטוויטר שלו "מכירים את אלה שב-1.1 לוקחים על עצמם החלטה חשובה לשנה החדשה?" למחרת לאור חרושת השמועות שנפתחה הוסיף "תודה לכל המפרגנים, תודה גם לכל המנאצים, נהיה ממוקדים, נהיה עניינים, נהיה מקוריים, עדכונים בקרוב".

אחד השמות המעניינים הצפויים להיכלל אף הוא ברשימה על פי הדיווחים, הוא הקומיקאי והזמר ננסי ברנדס בכך מנסה אולי יתום להיות מעניין ומקורי... הבוקר בראיון לגלי צה"ל הכחיש הקומיקאי את השמועות ואמר "אני נורא מצטער להרוס לכם את הבוקר".

דני יתום מפלגה בחירות 2021

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד