י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
מעשה לא ראוי

נחשף: עובדת בעירייה גייסה תרומות עבור חולדאי

היועצת של חולדאי באופן אישי בשנים האחרונות ולאחרונה אף זכתה למינוי רשמי בעירייה כאחראית על הקשרים הבינלאומיים, פעלה מאחורי הקלעים להשיג תרומות למרוץ של חולדאי ומפלגתו לכנסת, כשבפרטי יצירת הקשר מופיעים שמה והנייד שלה

נחשף: עובדת בעירייה גייסה תרומות עבור חולדאי
רון חולדאי בהצהרה לתקשורת צילום: מתוך הפייסבוק שלו

רגל פה רגל שם: ראש עיריית תל אביב יפו הכריז אמנם כי הוא מקים מפלגה בראשותו שתתמודד לכנסת הבאה, מנגד, הוא מסרב לעזוב את משרתו בעירייה, עובדה שכפי שהיה צפוי מתחילה לסבך אותו.

הבוקר (שני) חשפו ב'ידיעות אחרונות' כי היועצת שלו לענייני קשרים בינלאומיים שירלי פאוקר קדרון המקבלת את משכורתה מעיריית תל אביב יפו מגייסת עבור חולדאי כספים למימון הריצה של חולדאי לזירה הארצית.

על פי הדיווח היועצת של חולדאי באופן אישי בשנים האחרונות ולאחרונה אף זכתה למינוי רשמי בעירייה כאחראית כל הקשרים הבינלאומיים, פעלה מאחורי הקלעים להשיג תרומות על ידי שליחת מכתב של חולדאי לתורמים פוטנציאליים, כמו גם צירוף פרטי חשבון בנק להפקדת התרומות, כשבפרטי יצירת הקשר מופיעים שמה והנייד שלה.

גורמים אתם שוחחו ב'ידיעות אחרונות' הבהירו "צריך להבין שזה לא אתי, פסול ולא ראוי. עיריית תל אביב לא יכולה לעמוד לשירותו של מועמד לכנסת".

מעיריית תל אביב-יפו נמסר בתגובה לחשיפת ידיעות אחרונות: "מתוקף תפקידה, הגברת פאוקר קדרון משמשת כאשת קשר לגורמים ישראליים ובינלאומיים רבים. חלק מגורמים אלו פנו לראש העירייה בבקשה לתמוך בו והופנו לגורם המטפל דרך קבע בקשר איתם".

עוד הוסיפו "ראוי לציין כי התקשורת עם אותם גורמים בחו"ל התבצעה מטבע הדברים אחרי שעות העבודה, מביתה של הגברת פאוקר קדרון ומהמחשב הפרטי שלה. פעילותו של חולדאי מלווה בייעוץ משפטי, הנושא נבדק, והובהר כי הגברת פאוקר קדרון לא תעסוק עוד בנושא כלל".

בתוך כך חשף היום רון חולדאי את הלוגו החדש של מפלגתו 'הישראלים'.

הלוגו החדש

רון חולדאי מפלגת הישראלים עיריית תל אביב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד