י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"מתי מאה שערים נראה כך"

תיעוד: בעלי החנויות התכנסו כדי להודות ליוסי דייטש

לאחר שנה וחצי של עבודות הושלם השדרוג של רחוב מאה שערים.  בעלי החנויות במקום קיימו טקס הוקרה מיוחד לסגן ראש העיר שהוביל את המהלך

תיעוד: בעלי החנויות התכנסו כדי להודות ליוסי דייטש
יוסי דייטש עם הסוחרים במאה שערים צילום: באדיבות המצלם

לאחר שנה וחצי של עבודות הושלם לאחרונה השדרוג של רחוב מאה שערים, מה שהפך אותו לנגיש נוח ומסביר פנים – הן לתושבים, הן לבעלי החנויות במקום והן ללקוחות הרבים.

מי שהוביל את המהלך, שכלל שדרוג חזותי, הסרת באסטות שלא תאמו לאופי הרחוב, הטמנת פחי הזבל ועוד, הוא סגן ראש העיר ירושלים יוסי דייטש.  

ביום חמישי האחרון ערכו בעלי החנויות ברחוב טקס מיוחד לכבודו של דייטש, במטרה להכיר ולהוקיר את פעילותו הרבה שאפשרה את המהלך.

שמחה רובין, בעל חנות החליפות 'אדון' ברחוב מאה שערים, נשא דברים באירוע בשם בעלי החנויות והודה לדייטש במילים נרגשות: "זו לא רק התוצאה המבורכת אלא גם הדרך לתוצאה הזו. במשך השנה וחצי בהן התקיימו העבודות היית זמין ונגיש בשבילנו כל העת, בעצה בהקשבה ובעשיה, מתוך תחושת שותפות ואיכפתיות כמותן נדיר למצוא"

בטקס הודו בעלי החנויות לדייטש הן על ייזום וקידום המהלך והן על השיח הרציף והאפקטיבי מולם לאורך כל הדרך. דייטש מצדו הודה לבעלי החנויות על "הסבלנות והגמישות לאורך כל הדרך".

לדבריו, "במשך שנה וחצי עבדו על הפרוייקט הזה וכעת כולנו נהנים מהתוצאות המבורכות. נמשיך לדאוג לשיפור החזות והניקיון בכל העיר כמו גם בשכונה וברחוב הזה".

שכונת מאה שערים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד