כ' אדר ב' התשפ"ד
30.03.2024
דיווח שקרי

באמירויות מכחישים בתוקף: לא סיכלנו פיגוע בדובאי

לאחר הדיווח אתמול בערוץ ישראלי כי איחוד האמירויות עצרה אזרחים איראנים בשטחה בחשד כי תכננו פיגוע, הערב מגיעה ההכחשה כי מדובר בדיווח שקרי וכי אין עצורים ואין חשודים

באמירויות מכחישים בתוקף: לא סיכלנו פיגוע בדובאי
צללית ילדים צילום: pixabay

לאחר שאמש (ראשון) דווח בכלי תקשורת נחשבים בעולם, כי סוכל ניסיון פיגוע באיחוד האמירויות, ממשלת האמירויות מכחישה בתוקף את הפרסומים.

הכתב לענייני ערבים, רועי קייס מדווח ב'כאן 11' כי ‏ממשלת האמירויות מכחישה בתוקף את הפרסומים על סיכול פיגוע בדובאי. בהודעה נטען כי השמועות שהופצו הינן שקריות.

בדיווח אתמול נטען כי בימים האחרונים עצרו גופי מודיעין באיחוד האמירויות מספר איראנים בדובאי ובאבו דאבי, החשודים כי תכננו פיגועים באיחוד האמירויות. הדיווח הגיע כאשר ישראל היתה (ועדיין נמצאת) בכוננות לקראת יום השנה הראשון לחיסולו של מפקד משמרות המהפכה, קאסם סולימאני, על ידי ארצות הברית.

על פי הדיווח שהוכחש, החשודים האיראניים נחקרים בימים אלה. כיום ישנם אלפי מטיילים ישראלים בדובאי, הן לעסקים והן לחופש, בדיווח נטען כי "הרשויות בודקות אם הישראלים היו היעד של התא הטרור האיראני". אך כאמור הדיווח הוכחש.

אתמול (ראשון) אמר מנהיג חזבאללה חסן נסראללה כי איראן לא תבקש מאף מדינה הנאמנה לה להגיב על מותו של קאסם סולימאני: "היא לא תדרוש מהן דבר, כשהיא תחליט להגיב צבאית או ביטחונית, היא תעשה זאת, באופן שיתאים לחיסול", אמר. נסראללה הוסיף: "אני רוצה שתדעו - איראן חזקה, ולא זקוקה לא לחבריה ולבנות בריתה, היא תגיב במקום, בזמן ובאופן שבו תרצה".

מזכ"ל גדודי חיזבאללה בעיראק, אבו חוסיין אל-חמידאווי הוסיף ואמר מצידו כי אנשי המיליציה המקורבת לאיראן לא מתכוונים להסתער על השגרירות האמריקנית היום ולא להביא להפלת הממשלה בבגדד. לדבריו, הנוכחות שלהם בשטח היא ייפוי כוח לזרז את הנקמה של ההרוגים ולהבהיר שהדם שלהם עדיין יקר. עוד אמר כי הנשק של גדודי חיזבאללה יישאר בידיהם.

איחוד רשימות פיגוע איחוד האמירויות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד