ט' ניסן התשפ"ד
17.04.2024
החיזור אחרי בנט

בני גנץ שואף לאיחוד; נתניהו דוחק בפרץ

77 ימים לפתיחת הקלפיות, המפלגות ממשיכות להילחם על הישרדותן. על פי הדיווח הערב, בני גנץ נמצא במו"מ אינטנסיבי לאיחוד עם 'ימינה' של נפתלי בנט, אך יש לו תנאים | ב'כחול לבן' מכחישים ובליכוד עוקצים | דיווח נוסף, נתניהו דוחק ברפי פרץ להתאחד ולא לפרוש

בני גנץ שואף לאיחוד; נתניהו דוחק בפרץ
בני גנץ ונפתלי בנט בחפיפה במשרד הביטחון צילום: באדיבות המצלם

סיעת 'ימינה' שירדה בסקרים מאז הקמת מפלגת 'תקווה חדשה' של גדעון סער, מחפשת חיבורים להתרומם. לאחר הדיווחים מוקדם יותר היום, על מו"מ שמתנהל עם סיעת 'הבית היהודי' בכפוף לפרישה של הרב רפי פרץ ובעוד המו"מ עם 'האיחוד הלאומי' של ח"כ בצלאל יואל סמוטריץ' תקוע, גם חיבור עם 'כחול לבן' ובני גנץ עולה על הפרק.

הערב דווח ב'חדשות 12' כי בני גנץ מעוניין בחיבור בין 'כחול לבן' ל'ימינה', אך בתנאי שבצלאל סמוטריץ׳ לא יהיה חלק ממנה. על פי הדיווח, שליחים עוברים בין המפלגות, נפתלי בנט לא שולל אבל רוצה להשלים קודם בהצלחה את מהלך החיבור עם סמוטריץ'.

ב'כחול לבן' מיהרו להכחיש, ומסרו: "הדיווח שקרי, גנץ לא שוקל חיבור לימינה. די להמצאות ולשקרים. מוטב שפוליטיקאים יתרכזו בניהול אחראי של המדינה ולא בספינים".

בליכוד, התייחסו אף הם לדיווח ומסרו: "בנט רוצה לרוץ עם גנץ, אהוד ברק מצהיר שגדעון בצד שלו בשמאל - בזמן שלגדעון ובנט אין ממשלה בלי השמאל, רק הליכוד יכול להקים ממשלת ימין על מלא".

ב'ימינה' הגיבו לליכוד, וצייצו תמונה שבה נראה בנימין נתניהו עם ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק, ששימש כשר תחת נתניהו וכתבו "דש".

בתוך כך, בצל הדיווח כי מתנהל מו"מ בין 'הבית היהודי' ל'ימינה', מתוך הערכה כי רפי פרץ עצמו יפרוש מהחיים הפוליטיים, העיתונאי מיכאל שמש מדווח ב'כאן 11' כי ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח עם רפי פרץ ודחק בו שלא לפרוש, "תחבור לבנט או לסמוטריץ' אל תוותר".

מפלגת ימינה נפתלי בנט בני גנץ מפלגת כחול לבן רפי פרץ בחירות לכנסת ה 24 בחירות 2021

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד