י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"האמא לא עיכלה את הסיטואציה"

צפו: הפעוטה החרדית זינקה לכביש; נהג האמבולנס בלם והציל

נס בעיר החרדית ביתר עילית: פעוטה כבת שנתיים שעטה לכביש. תושייה של נהג אמבולנס שראה זאת מנעה אסון • הוא בלם את האמבולנס שנייה לפני הפגיעה, עצר את התנועה והרים את הפעוטה על ידיו והחזיק בה עד שאיתר את משפחתה • צפו

צפו: הפעוטה החרדית זינקה לכביש; נהג האמבולנס בלם והציל
אמבולנס על חוף הים צילום: דוברות מד"א

נס בביתר עילית: אתמול (ראשון) בשעה 17:00 אחר הצהריים, פעוטה בת שנתיים זינקה לכביש ברחוב רבי עקיבא בעיר, ותושייה של נהג אמבולנס מד"א בשם דביר וויל, מנעה אסון כבד.

כפי שניתן לראות בתיעוד, הילדה קפצה לכביש באופן פתאומי. נהג האמבולנס הבחין בה שניות לפני שאירעה תאונה ובלם את הרכב, יצא ממנו והרים את הילדה על ידיו.

השימוש בתיעוד לפי סעיף 27א לחוק זכויות היוצרים. אנו עושים כל מאמץ לאתר את בעל הזכות. במידה וידועה לכם זהותו אנא פנו אלינו במייל [email protected]

בראיון לשרון גל ב'חדשות 13', תיאר ואמר: "לא קרה לה כלום, היא חזרה לידיים טובות". לדבריו, "אתמול בסביבות חמש הייתי בדרך לבצע בדיקת קורונה בבית של חולה. כשנסעתי ברחוב רבי עקיבא שמי שמכיר יודע שזה רחוב ראשי ועמוס, קפצה ילדה בערך בת שנתיים לכביש. אני מיד עצרתי ולקחתי אותה על הידיים".

דביר שחזר כי "שאלתי את האנשים שם ברחוב מי ההורים של הילדה ואחרי כמה דקות ניגש ילד בן 9 ואמר 'זה שלי'. שאלתי איפה ההורים שלך? אז הוא ענה שהם בבית. הבאתי לו את הילדה וביקשתי ממנו לקרוא לאבא ואמא. אחרי שלוש דקות האמא ירדה למטה. הסברתי לה מה קרה אבל היא לא כל כך הבינה". 

"מסתבר שהאחיות הגדולות שהן קטנות בעצמן שמרו על הפעוטה וכנראה בלי לשים לב היא ברחה להם והלכה לטייל". דרור הוסיף כי "האמא לא עיכלה והבינה את הסיטואציה. ניסיתי להעביר לה מה שקרה ואני מקווה שהיא הבינה".

ביתר עילית נהג אמבולנס ילד קפץ לכביש התפרצות לכביש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד