י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
הכעיסה את הבוחרים

חברת פרלמנט חולת קורונה נתפסה; גמעה 1,400 קילומטרים

חברת פרלמנט סקוטית העונה לשם מרגרט פרייר הצליחה להכעיס את חבריה ותומכיה לאחר שנעצרה על ידי משטרת סקוטלנד כשהפרה את תנאי הבידוד הנדרשים מחולי קורונה וגמעה מרחקים של מאות קילומטרים

חברת פרלמנט חולת קורונה נתפסה; גמעה 1,400 קילומטרים
אילוסטרציה צילום: pixabay

חברת פרלמנט סקוטית, מרגרט פרייר מואשמת על ידי המשטרה בסקוטלנד ב"התנהלות פזיזה" לאחר שהפרה את חוקי הקורונה בכך שנסעה 1,400 קילומטרים ברחבי בריטניה כשהיא נגועה בנגיף.

המשטרה בסקוטלנד אישרה ביום שני כי אישה כבת 60 נעצרה והואשמה בקשר להתנהגות פזיזה לכאורה. לאחר מספר שעות המשטרה פרסמה כי מדובר בחברת פרלמנט, והסקוטים נבוכו.

המעצר הגיע בעקבות חקירה יסודית של משטרת סקוטלנד בנוגע להפרת תקנות נגיף הקורונה בין 26 ל-29 בספטמבר 2020. על פי הדיווח, היא שוחררה בהמשך.

בעקבות המקרה הופעל עליה לחץ כבד להתפטר אך היא לא עשתה זאת. לאחר שהתפרסמה הידיעה על המעצר ביום שני בלילה, אמר מנהיג הלייבור הסקוטי ריצ'רד לאונרד: "מרגרט פרייר התנצלה על מעשיה האנוכיים והמסוכנים, אך היא מתעקשת שהיא כשירה לייצג את בוחריה בבית הנבחרים, אני מקווה שמעצרה יביא אותה לשקול מחדש את העמדה היהירה הזו, ואנשי המחוז אותו היא מייצגת יקבלו את ההזדמנות להכניס חבר פרלמנט שמציב את האינטרסים שלהם במקום הראשון".

אתמול (שני) הטילה מנהיגת סקוטלנד, ניקולה סטרג'ון סגר במדינה שלה עד סוף ינואר. אך בתי הספר יישארו סגורים עד פברואר, למעט ילדים של חינוך מיוחד. החוק החדש בסקוטלנד קובע כי ניתן להטיל קנס של עד 4,000 לירות שטרלינג לאנשים שמפרים את חוקי הקורונה.

בריטניה קורונה חברת פרלמנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד