י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
שחור-לבן • צפו

אשר: לפיד למד את הפוליטיקה; שיתופי הפעולה מדהימים

בראיון שהעניק חה"כ אשר לתוכנית 'שחור לבן' הוא מתייחס לנושאים הבוערים שעל הפרק כמו גם למצב התחלואה במגזר החרדי, ו'משחרר' התבטאויות יוצאות דופן על אישים שונים בפוליטיקה הישראלית 

אשר: לפיד למד את הפוליטיקה; שיתופי הפעולה מדהימים
יעקב אשר בכנסת צילום: פלאש 90

בראיון שהעניק יושב ראש ועדת החוקה חבר הכנסת יעקב אשר לתוכנית 'שחור לבן' בהגשת עו"ד אבי בלום ומשה גלסנר המשודרת ב'ערוץ הכנסת' הוא התייחס למצב התחלואה במגזר החרדי, כמו גם לנושאים הפוליטיים תוך שהוא מסרב לפסול מועמדים אחרים לראשות הממשלה כמו גדעון סער ונפתלי בנט ומפתיע עם שינוי גישה כלפי יש עתיד.

תחילה התייחס חבר הכנסת יעקב אשר לדברים שאמר השבוע פרויקטור הקורונה רוני נומה כי לטענתו בגלל המצב הפוליטי לא אוכפים את פתיחת במוסדות החרדים, "אני לא דן אדם על איזו אמירה אחת שאני גם לא יודע אם מדובר בציטוט ממש. רוני נומה הוא איש מקצוע שיש לו הרבה מאד זכויות. בהבנה, בשונה מאחרים, הוא למד את העולם החרדי והבין אותו", אמר.

על המצב הפוליטי נשאל חבר הכנסת יעקב אשר האם התבקשו לחתום על הצהרת נאמנות לראש הממשלה, שהוא השיב: "אין הצהרת נאמנות ואנחנו גם לא מצהירים הפוך. שנים לא מעטות אנחנו יחד עם הליכוד, וגם כרגע", הוא הוסיף, ״"מנגנוני ההצהרות שהיו, היו לא לפני בחירות. היו בין בחירות לבחירות. אנחנו לא עובדים בהצהרות, מבחינתנו הליכוד זה הכוח הימני המוביל".

אשר סירב לפסול את שאר המועמדים והצהיר, "כמו שאני לא מתחיל לחשוב אם מיקי זוהר מתאים להיות ראש ממשלה או מישהו אחר. נגיע לבחירות – נראה את התוצאות, ואנחנו לא פוסלים אף אחד", כך הבהיר גם אם תעלה דילמה של בחירות חמישיות או תמיכה בסער, "לא פסלנו מעולם אנשים לשום תפקיד", הכריז חבר הכנסת אשר.

"כל מי שירכיב ממשלה", הוסיף וטען אשר, "הדבר הראשון שהוא ירצה זה השותפים הכי פרקטים ואלה שאתה יודע מה הם רוצים, והם גם לא משתנים – המפלגות החרדיות הם השותפים הכי נוחים וברורים שכל ראש ממשלה ירצה אותם לידו, ולכן אני לא מודאג מהעניין הזה".

גם על תרחיש של ישיבה עם יש עתיד באותה קואליציה אמר חבר הכנסת אשר: "אני חושב שיאיר לפיד למד את הפוליטיקה ואת הדברים, אני לא בטוח שזה איזשהו תהליך עמוק – זה ניסיון חיים", שהוא מציין כי "השיתופי פעולה שלנו עם האנשים ביש עתיד הם מדהימים בהרבה מאד דברים".

יעקב אשר בני גנץ אבי בלום משה גלסנר בחירות 2021

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד