י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
צפי לעומסים במתן שירות

למעלה ממחצית מעובדי הביטוח הלאומי נכנסו לבידוד

מהמוסד לביטוח לאומי נמסר הערב כי מעל 240 מהנציגים נמצאו חיוביים לנגיף או נמצאים בבידוד • הדבר משפיע על מתן השירות ומוסיף על העומסים הקיימים

למעלה ממחצית מעובדי הביטוח הלאומי נכנסו לבידוד
ביטוח לאומי צילום: יעקב נחומי

דווקא בתקופה לחוצה זו שבה רבים מהאזרחים נזקקים לשירותי הביטוח הלאומי, הערב דווח כי למעלה ממחצית מעובדי הביטוח הלאומי נכנסו לבידוד או חלו בקורונה.

על פי הדיווח, למעלה מ-240 עובדי המוקד בביטוח הלאומי מתוך כ-400 עובדים נכנסו לבידוד או חלו בקורונה, מה שצפוי ליצור עומס רב על המוקדים.

מהמוסד לביטוח לאומי נמסר כי הדבר משפיע על מתן השירות ומוסיף על העומסים הקיימים אולם הביטוח הלאומי עושה כל מאמץ כדי לתגבר את מספר הנציגים במוקדי השירות. בהודעת המוסד לביטוח לאומי נכתב כי "לצערנו, בעקבות נגיף הקורונה, מעל 240 מהנציגים נמצאו חיוביים לנגיף או נמצאים בבידוד. הדבר משפיע על מתן השירות ומוסיף על העומסים הקיימים. הנהלת הביטוח הלאומי פועלת ככל האפשר על מנת למצוא פתרונות למצב".

נציין כי לאור הקורונה והסגר אין קבלת קהל פרונטלית בסניפים וניתן להזמין תור לשיחה טלפונית בלבד.

מוקדם יותר היום דיווח המוס לביטוח לאומי כי עד כה יצאו לחל"ת מאז תחילת הסגר השלישי 44 אלף מובטלים, מתוכם 35 אלף בפעם השנייה ויותר. במוסד העריכו כי במידה והסגר אכן יוחמר צפויה עלייה של עד ל-100 אלף במספר המובטלים.

קורונה ביטוח לאומי בידוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד