ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
היהודים יורדים

התכנית שביזתה את היהדות והמסורת יורדת מהמסך

לאחר שעוררה סערה רבה סביב עיוות סילוף וביזוי קדשי ישראל והתורה דווח היום כי התכנית 'היהודים באים' לא תשודר עוד • אלעד צדיקוב, ממובילי המחאה נגד התכנית ל'בחדרי': "מאחורי הקלעים נכחנו לדעת כי מפיק הסדרה הסתייג מרוח התוכנית שהפיק"

התכנית שביזתה את היהדות והמסורת יורדת מהמסך
מתוך היהודים באים צילום: כאן 11

בשנים האחרונות שודרה בתאגיד השידור הציבורי תכנית כפירה בשם 'היהודים באים', התכנית ביזתה את התורה וזלזלה בקדשי ישראל וגדולי האומה. לאחרונה הגדילו לעשות ואף הגו את השם המפורש בזלזול ותוך עשיית צחוק ולעג מהקב"ה, כאשר במשרד החינוך הגדילו לעשות והיו מי שניסו ללמד את ילדי היסטוריה את התכנים המעוותים והמסולפים. היום (שלישי) דווח כי מסתמן שהתכנית לא תשודר עוד.

על פי הדיווח ב-ynet, הסיבה להחשכת המסך לתכנית נעוצה בדרישות תקציביות גדולות של מפיקי התכנית.

חבר מועצת העיר הרצליה אלעד צדיקוב, המכהן בנוסף כמנכ"ל ארגון 'אופק - המטה להסברה יהודית' , שהובילה את המאבק בתכנית 'היהודים באים' אמר הערב ל'בחדרי כי התכנית הורדה מהמסך לאחר מאבק עיקש וארוך של ארגון 'אופק-המטה להסברה יהודית'. המאבק לא הסתיים בעצרת המחאה הגדולה שארגן הארגון מול משרדי התאגיד. הוא המשיך בפגישה של מנכ"ל הארגון, אלעד צדיקוב, עם שר התקשורת דאז, מר יועז הנדל, שהתחייב לכבד מעתה את רגשות עם ישראל ולהכניס חבר מועצת התאגיד המזדהה עם רוח ישראל".

"כמו כן המשכנו בייזום ועדת הכלכלה בכנסת בנושא התאגיד וכן בוועדת החינוך. מאחורי הקלעים נכחנו לדעת כי מפיק הסדרה הסתייג מרוח התוכנית שהפיק, כשהבין עד כמה הפגיעה החמורה שנעשתה הזיקה ויצרה שסע ופילוג. האמתלה בה התאגיד עוטף את ההחלטה, כאקט כלכלי היא סולם נוח לרדת מהעץ עבורם. עבורנו, הצלחת המחאה היא העיקר" סיים צדיקוב בסיפוק.

כזכור, בערב ראש חודש אב בשנה האחרונה, התכנסו כעשרת אלפים איש לעצרת מחאה וזעקה נגד ביזוי כבוד שמים וכבוד התורה על ידי תאגיד השידור 'כאן' והתכנית 'היהודים באים', מול בניין התאגיד בשכונת הר נוף בירושלים.

בעצרת השתתפו רבנים חשובים מכל העדות והחוגים בעם ישראל, לצד שרים וחברי כנסת מהליכוד, ש"ס, יהדות התורה וימינה, שהתחייבו לפעול לעצירת ביזיון התורה ורמיסת היהדות מכספי הציבור המאמין ברובו המוחלט בהשם ובתורתו.

היהודים באים תאגיד השידור הציבורי אלעד צדיקוב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד