י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
היום השני ברציפות

קורונה: למעלה מ-8,000 מאומתים • קרוב למיליון וחצי מחוסנים

ברקע החלטת הממשלה אמש להדק את הסגר הנוכחי במטרה להביא לתוצאות אפקטיביות יותר, הבוקר מפרסם משרד הבריאות את נתוני התחלואה מהם עולה כי מספר הנדבקים היומי ממשיך להישאר גבוה | אמש חוסנו כ-115,000 ישראלים, ומספר המתחסנים הכללי נושק למיליון וחצי

קורונה: למעלה מ-8,000 מאומתים • קרוב למיליון וחצי מחוסנים
מחלקת קורונה צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90

8,164 חולי קורונה נוספים אובחנו בישראל במהלך היממה האחרונה, בכך עולה מספר מספר החולים מתחילת ההתפרצות הנגיף בארץ ל-458,132, כך עולה מנתוני משרד הבריאות שפורסמו הבוקר (רביעי). על פי הנתונים, אמש בוצעו 121,816 בדיקות לחשודים כחולי קורונה.

מספר החולים הפעילים עומד נכון להבוקר על 59,229. מספר המונשמים ממשיך לעלות ועומד כעת על 207 חולים הזקוקים למכונת הנשמה מתוך 824 חולים במצב קשה המאושפזים בבתי החולים. מספר הנפטרים עולה אף הוא ועומד כעת על 3,495.

שיעור התוצאות החיוביות מסך הבדיקות הכולל, עומד הבוקר על 6.8%.

במקביל מעט ירד אתמול קצב מתן החיסונים נגד קורונה. אתמול ניתנה הזריקה הראשונה ל-כ-115,100 איש. בסך הכול קיבלו את המנה הראשונה עד כה כ-1,485,000 ישראלים - כלומר אחד מכל שישה ישראלים כבר חוסן.

שר הבריאות יולי אדלשטיין עדכן כי מאז תחילת מבצע החיסונים נגד קורונה התחסנו בישראל כמעט מיליון וחצי בני אדם, מתוכם 115,000 אתמול. הוא התייחס בחשבון הטוויטר שלו לסגר שייכנס לתוקפו מחר בחצות: "חברים, אני מבקש לא להיות בשאננות. חשוב להקפיד על ההנחיות! עוד קצת וסיימנו".

כפי שפורסם, בעקבות כישלון הסגר הנוכחי, שהחל לפני כשבועיים והזינוק המתמשך בתחלואה, אישרה אמש ממשלת ישראל סגר נוסף - הדוק יותר, שייכנס לתוקף החל מיום חמישי בחצות הליל. הסגר יכלול את סגירת מערכת החינוך כולה, צמצום מקומות העבודה וצמצום נוסף של ההתקהלויות.

קורונה יולי אדלשטיין משרד הבריאות חיסון לקורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד