ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
העלייה בתחלואה

בנט קורא תיגר: "רה"מ והפוליטיקאים החרדים מסכנים את המדינה"

מי שרק לפני מספר ימים הצהיר כי הוא מכוון לראשות הממשלה, יו"ר 'ימינה' נפתלי בנט, יוצא הבוקר במתקפה כנגד הנציגות החרדית ורה"מ נתניהו | לדבריו הנציגים הם האחראים לעלייה החדה בתחלואה "עושים דין לעצמם" | לטענתו הורים ומורים חרדיים מתחננים בפניו לאכיפה קשה

בנט קורא תיגר: "רה"מ והפוליטיקאים החרדים מסכנים את המדינה"
נפתלי בנט צילום: יונתן זינדל / פלאש 90

מאז ההחלטה  שהתקבלה אמש בממשלה להטיל סגר הרמטי על המדינה, ההסתה כנגד הציבור החרדי חוזרת ובגדול, פוליטיקאים שונים שקראו רק השבוע לעודד אנרכיה בפתיחת עסקים, מזגזגים כעת ותוקפים את הציבור החרדי שפועלים לפי עמדת גדולי ומנהיגי הדור.

אך בשעה האחרונה ההתקפה על החרדים מגיעה ממקום לא צפוי, יושב ראש 'ימינה' חבר הכנסת נפתלי בנט שהיה עד כה אוזן קשבת לבעיית החינוך החרדי בשגרת הקורונה, שסובלת קשות מנושא הלמידה מרחוק, כשבניגוד לציבור החילוני, החרדים מתקשים להפעיל מערך לימודים שפוי בשגרת לימודים מרחוק.

"חוקיה של המדינה אינם בגדר המלצה בלבד", כתב נפתלי בנט בטוויטר, כשהוא מכוון ותוקף דווקא את ראש הממשלה בטענה כי "נתניהו בהתנהגותו הביא עלינו את המצב שבו כל אחד עושה דין לעצמו", תוך שהוא מאשים את הפוליטיקאים החרדים באשמה כי הם "עושים דין לעצמם ומסכנים את הציבור שלהם ואת כלל אזרחי ישראל".

בנט כתב: "אובדן השליטה הזה הוא לצערי רעה חולה של שלטון נתניהו. שבעצמו לא ידע לתת דוגמה אישית, והניח אינטרסים פוליטיים ואישיים מעל לטובת המדינה", בדבריו הוא הסביר שגם הסקטורים שכביכול מרוויחים מהאנרכיה הזאת נפגעים ממנה.

בנט ציין כי "במקום חיסול מהיר של התחלואה במגזר החרדי, קיבלנו גמגום שמאריך סגר ומגביר שנאה". תוך שהוא מציין בדבריו כי "חלק מההורים וממנהלי המוסדות מהמגזר החרדי פונים אליי ומתחננים לאכיפה שתחזיר את האחריות מהם למדינה".

"עם כל הכבוד", כותב בנט ומתייחס גם לסאגת החיסונים באכילוב, "לא מדינת תל אביב תעשה דין לעצמה ולא יהיה דין שונה בבני ברק. כפי שלא אאפשר להפלות לרעה ילד מהמגזר החרדי כך לא אאפשר להפלות לרעה ילד שאינו מהמגזר החרדי".

חבר הכנסת בנט שהודיע על התמודדותו לראשות הממשלה התחייב: "במשמרת שלי כראש ממשלה לא תהיינה הפגנות הדבקה המוניות ולא יהיה מצב שתלמידי החינוך הממלכתי בבית בעוד שלימודים מתקיימים בחינוך העצמאי. אצלי תהיה שותפות, לא סחטנות. השתתפות, ולא בדלנות. מדינת ישראל היא הריבון פה".

נפתלי בנט קורונה ביבי נתניהו חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 47 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד